62.BÖLÜM {PART-2}
"Yemin ederim, salak bu çocuk." Derin bir nefes verdim ve bahçeye göz gezdirdim. İçimde günden güne büyüyen sıkıntı artık boğulmama sebebiyet veriyordu. Yoruluyordum. "Her şeye o koca burnunu sokmasa olmuyor muymuş?"
"Anıl'ın burnu büyük değil." dedim ifadesiz bir ses tonuyla Duygu'ya. Anıl'a karşı içinde anlamsız bir nefret vardı ve dediğim gibi anlam veremiyordum. Cümlemin saçmalığı?
Bunu belirtmemin saçmalığı?
Susuyorum.
"Gayet de büyük." dedi sesli bir şekilde. Omzumu silkip, önümdeki çifte göz gezdirdim. On birinci sınıfların gözde çiftiydi. Allah mutluluk versin kardeş, biz de böyle sürünelim. "Neyse asıl olay diğerinde. Bartu ayrı bir mal ya."
"Duygu başım ağrıyor kanka." dedim susması gerektiğini en kibar yoldan belirtirken. Uyarımı anladı ve kollarını göğsünde bağlayıp somurtmaya başladı ama yine de uymadı dediğime.
"Yalan mı? Karmen'e olan tavrın saçmaydı ne demek? Sanane, pezevenk. Aptal ergen." diye başladığında ofladım ve ayağa kalktım. Bartu'nun düzgün bir çocuk olmadığının tabiki bilincindeydim ama ona söylenen her kötü laf içime dokunuyordu. Ne olursa olsun onu seviyordum ve bu laflar istemsizce beni de kırıyordu.
"Ben sınıftayım." dedim ve bir şey demesine fırsat vermeden arkamı dönüp yürümeye başladım. Öğle arasının ortalarında falandık ve ders çalışmaktan bunalıp biraz hava almaya karar vermiştik.
Son sınıf tripleri hacı he şşş.
"Karmen!" diye bağıran bir ses duyduğumda başımı istemsizce kaldırıp sese baktım, Bartu'ydu. Kaşlarımı çatıp onları izlemeye başladım, kız yakınımda bir yerde arkadaşlarıyla voleybol oynuyordu. "Müsait misin?"
"Evet, ne oldu?" dedi Karmen de oyundan yavaşça sıyrılıp Bartu'ya doğru ilerlerken. Yutkundum ve korkuyla atan kalbimi görmezden gelmeye çalıştım. Kulüpte kızı terslememin nedeni sadece ve sadece Bartu'yu kaybedebilme ihtimalimin arttığını fark etmemdi.
"Hiç, sıkıldım biraz. Seni görmek istedim." Ki kaybediyordum da sanırım. Kızıl saçlarını eliyle savurdu ve belki de ömrüm hayatım boyunca asla unutamayacağım bir şekilde birbirlerine gülümsediler.
Acıttılar.
"Olur." Tek bir kelime, o gördüğüm, işittiğim, hissettiğim her şeyi bir diken haline getirdi ve kalbime sapladı.
O kızı düşünüyor.
Onu yanında istiyor.
Onu beğeniyor.
Ve hiçbir şey yapmadan buruk bir gülümseme bahşettim. Hikayemin bitiş noktasına yalnızca gülümsedim.
---
13 Ekim 2018;
İzem: Ne diyor o kız hakkında pezevenk? (22.45)
Anıl: Hiçbir şey (22.47)
İzem: Nasıl (22.47)
İzem: Anıl kanki hani ortaktık? (22.47)
Anıl: La dur ben dedim ki buna, hatun da ateşmiş hee falan (22.48)
Anıl: Omzunu silkti sadece (22.48)
Anıl: Ee oluru var mı dedim ilişki anlamında (22.48)
Anıl: Güldü yalnızca, ne yapam ben şimdi kanki? (22.48)
Anıl: Konuşmuyor amık kertenkelesi (22.48)
İzem: Anladım (22.50)
(Görüldü.)
---
İzem: Seni sevdim hem de çok (23.56)
İzem: Bir anda bu nereden çıktı diyeceksin biliyorum ama bekle içimi dökeyim (23.56)
İzem: Bildiğim bir şey daha var (23.57)
İzem: Seni kaybettim (23.58)
İzem: Gerçekten sevdim seni pezevenk (00.00)
İzem: İnsan sevdiğine pezevenk der mi de diyebilirsin ama biliyorsun beni ben böyleyim (00.00)
İzem: Böyle seviyorum seni (00.00)
İzem: Olay dış görünüş falan değil bunun da farkındayım hatta sen de dedin seni beğendim diye ama istemedin (00.01)
İzem: Çünkü o kızdan hoşlandın, o dikkatini çekti (00.01)
İzem: Kızmıyorum sana ama sanırım bir şey itiraf etmem gerek (00.02)
İzem: Sanırım dediğin gibi umut bağlamışım ben sana piç (00.03)
İzem: Çünkü bu bir kızla ilk ilgilenişin değil ama benim canımın bu radde yanması ilk (00.04)
İzem: Canım çok yanıyor (00.05)
İzem: Ve bunu yapan da canım dediğim (00.05)
İzem: Bir şey söylemene gerek yok kendini suçlu da hissetme sadece kendimi tutamadım artık (00.06)
İzem: İyi geceler (00.06)
İzem: Pezevenk :') (00.06)
(Görüldü.)
-Bartu yazıyor...-
---
ÇOK YORGUNUM, GEBERİCEM
Okulun ilk haftası aşırı yüklendiler anneee kaldıramıyorum .d
Nabayüsünüz bakim?
Bb. (Diğer bölüm bunu dememişim??)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B.İ.P / Texting
Short Story-TAMAMLANDI- Bilinmeyen numara: Şeyy, Bilinmeyen numara: Beni bipler misin? Bartu: Ha? Bilinmeyen numara: Beni diyorum şu bip şeyinden yap. Bartu: Ana bacı düz gitmek gibi mi?