34.BÖLÜM
Kaşlarımı çatıp, gözyaşlarımı sildim. Sinirlendiğinde ağlayan bir insan olarak, bu özelliğimden nefret ediyordum. Hayır, bir de işin komiği üzüldüğümde asla ağlamaz, tam aksine bağırır çağırırdım. Ters doğmamdan belliydi zaten böyle salak olacağım, neyse.
"Ne bağırıyorsun?" dedim küfür etmemek için dilimi ısırırken, şeytan 'Sanane pezevenk!' diye bağır diyordu ya, hadi buna da neyse. Geriye doğru bir adım attım ve aramıza mesafe koydum.
Evet, çok heyecanlanmıştım. Kalbim mideme girmişti resmen ama geri çekilmem gerekiyordu maalesef. Niye mi? Çünkü ben onun yengesiyim. Şaka kız şaka. Çünkü acilen bir yalan bulmam gerekiyor.
Ve o yakınlıkta aklıma fesat fesat şeyler geliyor, tövbe.
"Kimsin?" dedi yine yeni yeniden. Gözlerimi devirip, bakışlarımı kaçırdım. Şu kelimeyi duymaktan bıkmıştım. Gerçekten, yeter amına koyayım!
"Bak Bartu, bana böyle davranabileceğin kadar samimi değiliz." diye cümleye başladığımda aynı zamanda kendime sövüyordum. Aşkıma neler diyorum. "Anıl'ın kulüpteki hareketleri canımı çok yaktı ve en yakın arkadaşıma bu durumu belirttim. O da ne yapacağımı sorunca ben de 'En son çare artık Anıl'dan ayrılmam gerek.' dedim." Nefesimi tutup gözlerine odaklanırken, derin bir nefes verdiğini fark ettim.
Tedirgindim çünkü şüpheleniyordu.
"Tamam o zaman," dedi ve elini ensesine atıp kaşırken, başını mahçup bir şekilde önüne eğdi. "Özür dilerim, bir an sinirlendim."
"Sorun yok. Ayrıca adım İzem, Büşra İzem Pak." derken gülümsedim ve kendimi nasıl marketin içine attığımı bilemedim. Anasını satayım, üç buçuk atmıştım resmen. Ah, benim susmayan dilim. Allah belanı versin, amin. Ya da tövbe ya.
Neyse şimdilik raatız gençler, şşş.
---
+Bilinmeyen numara: Bartu
+Bilinmeyen numara: Ben o gün engellediğin kişiyim, arkadaşımdan yazıyorum sana acil bir şey söylemem gerek
Bartu: Ne?
+Bilinmeyen numara: Biraz kibar ol lütfen
(Görüldü.)
+Bilinmeyen numara: Anıl
+Bilinmeyen numara: Sahilde uçmuş bir halde, içmiş ve kavgaya karışmış şuan bağırıp duruyor
Bartu: Ne saçmalıyorsun?
Bartu: Anıl evde şuan
+Bilinmeyen numara: Yanlışın var, istersen ara
+Bilinmeyen numara: Herkese sataşıyor
Bartu:Sana inanmıyorum
+Bilinmeyen numara: Sen bilirsin, ben senin için söyledim
+Bilinmeyen numara: Seni seviyorum.
(Görüldü.)
-Bartu yazıyor...-
(Görüldü.)
---
La ANASINI HEE. Dün gece İzem için kullandığım karakterle ilgili güzel bir kolaj yaptım (Multide.) Dedim acaba kapakta nasıl duracak. Abv benim, eski kapağı da silmişim. Mal gibi kaldım smkmzükmttüçaçkza
Ama googledan buldum, tşk.
Bu arada 10K için teşekkür edecektim ama sanırım birazdan 15K OLACAĞIZ. Çok teşekkür ederim hepinize :')
Bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B.İ.P / Texting
Short Story-TAMAMLANDI- Bilinmeyen numara: Şeyy, Bilinmeyen numara: Beni bipler misin? Bartu: Ha? Bilinmeyen numara: Beni diyorum şu bip şeyinden yap. Bartu: Ana bacı düz gitmek gibi mi?