ninety five

2.1K 154 29
                                    

95.BÖLÜM

Duygu: Flört yaptım

İzem: Tm

Duygu: LAN

Duygu: Duygusuz köpek insan bi sorar kim diye

İzem: Kim knk

Duygu: Kimse :(

İzem: BoŞ yApMa LeN mG

Duygu: ahahahhahah

(Görüldü.)

---

Sinsice gülümsedim ve etrafıma göz gezdirdim. Çapraz masamızda iki erkek oturuyordu ve ikisi de tahminimi doğrularcasına bizim masamızı süzüyorlardı. Bartu, aşkım affet beni ama her şey kankam için.

Esmer olanla göz göze gelmemizke birlikte utangaç bir biçimde gülümsedim ve saçımı kulağımın arkasına yerleştirdim. Tabi zihnimin bir köşesinde Bartu'nun elaları asla gitmiyordu...

Çocuk bundan cesaret alarak yanındaki asıl kişiyi dürttü ve bizi işaret ederek birkaç bir şey söyledi. Yanındaki bize doğru umursamaz bir bakış attı ve fazla ilgilenmeyip geri telefonuna döndü. Derince oflayıp mırıldandım. "Off, Duygu bu çocuktan ekmek çıkmaz sana. Bakmadı bile bize, sevgilisi olabilir boşver."

"Yaa, hemen pes etmeyelim." dedi yavru köpek bakışları atarak. İç çeksem de onu kırmayıp onayladım. Ardından Duygu'nun beğendiği çocuğa dik bakışlarımı diktim. Güzellikle olmuyorsa, biraz zorlayabilirdik.

Yanındaki arkadaşına olan bakışlarımı görünce arkadaşını yeniden dürttü ve bu sefer sadece beni işaret etti. Çocuk oflayarak başını kaldırdığında göz göze geldik ve ikimiz de öylece kaldık.

O bana baktı, ben ona...

Sıcak kahve gözlerinin aksine buz gibi olan bakışları yaz ayında üşümeme sebebiyet verirken yıllardır korktuğum şeyin başıma geldiğine inanasım gelmiyordu.

Onunla karşılaştığıma inanasım gelmiyordu.

—-

Uhm! Selam kuşlarım. Karşınızda artık 12. sınıf olmuş, 2020 tayfaya mensup cillop gibi bir yazarımsı bir şey var :((

Seri üzgün atalım.

1 Eylülde telefonumu bırakacağım maalesef. O zamana kadar artık ne atabilirsem. Pc de bozuldu zaten :(

Affedin beni meleklerimm ❤️

Hadi bb.

B.İ.P / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin