Yorumlarınızı bekliyorum he şşş.
54.BÖLÜM
Ben Büşra İzem Pak.
Pezevenk bir çocuğa âşık olup, bir yılın sonunda numarasını gizleyip ona yazmaya başlayan kız.
Tam şu anda ise o pezevenk benim kim olduğumu öğrendi.
Nefesimi tuttum ve tepkisini beklemeye başladım. İlk önce göz bebekleri büyüdü; şaşırdı. Sonra sanki gözleri odağını bulamamış gibi bomboş baktı ve hemen ardından kaşlarını çattı.
Kalbim gümbür gümbür atıyor, zihnim ruhumu ele geçiriyordu. Doğru yapmadığımı haykırarak, kalbimin korkmasını sağlıyor ve bunu da eminim ki bakışlarıma yansıtıyordu. Kısacası, korkuyordum. Hem de öyle böyle değil. Baştan aşağı titreyecek kadar çok korkuyordum.
"Ne?" diye soludu. İlk kelimesi bu olmuştu. Kendimi baştan sona açıklayıp, her şeyi anlatmam gerektiğini biliyordum ama şimdi yapamazdım bunu. Ben böyle korkarken, o böyle şaşkınken anlatacağım her şey boşuna olurdu. "Ne saçmalıyorsun?"
"Sana bir ayı geçkin süredir yazan o bilinmeyen, benim." diye tane tane konuştum. Sakin olmam, ne tepki verirse versin alttan almam gerektiğini biliyordum. Ama ne kadar başarırdım orası muamma. Allahım, öleceğim heyecandan yardım et.
"Sen," dedi ve elini saçlarının arasından sertçe geçirip, bahçeye kısa bir bakış attı. Sanırım git gide sinirleniyordu. Sanırım ağzıma sıçacaktı."Şaka, değil mi bu? Eşek şakası falan?"
"Değil Bartu bak," dedim aceleyle ancak elini havaya kaldırıp susmamı sağladı. Başını önüne eğmişti. Her saniye daha da sinirleniyormuş gibi gözüküyordu sanki. "Beni dinlemen gere-"
"Kes kes!" diye bir anda bağırmasıyla irkildim ve geriye doğru küçük bir adım attım. İki elini saçına geçirip asılmasıyla, dişlerimi dudaklarıma bastırdım. Kontrolünü kaybediyordu, kahretsin!
Bartu'da öfke kontrol bozukluğu vardı, küçükken geçirdiği şeker koması bu hastalığı tetiklemişti ve nadir de olsa sinir krizi geçirebiliyordu. Şuan olduğu gibi nefes nefese kalması, delirmiş gibi etrafa bakması, kendine zarar vermeye çalışması sinir krizi geçirmenin eşiğinde olduğunu belirtiyordu.
"Sakinleş, Bartu." dedim korkuyla soluyarak. Eğer kriz geçirirse ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Onu hiç kriz geçirirken görmemiştim.
"Sus dedim sana!" diye bu sefer resmen kükreyip bankın üstündeki su şişesini aniden yere attığında, gözlerimin dolduğunu fark ettim. Tepkisi en fazla bağırır, aşağılar ve gider sanıyordum ama bunu kesinlikle beklemiyordum.
Bana bunu yapma Bartu.
"Bartu..." diye mırıldanmamla ellerinin kollarıma yapışması bir oldu. Tırnaklarını acımasızca kollarıma geçirirken, teneffüs zilinin çaldığını işittim zorlukla. Bahçeye öğrenciler doluşurken, Bartu gözlerini kapatmış derin derin nefesler alıyordu. "Sen, dalga mı geçiyorsun bizimle?"
Yutkundum ve fısıldadım. "Hayır."
"Senin yedi sülaleni sikerim, duydun mu beni?" diye yeniden suratıma doğru bağırmasıyla gözyaşlarımın yanaklarımdan aşağı aktığını fark ettim ve bize bakan meraklı bakışlardan kurtulmak adına, gözlerimi sımsıkı kapattım. "Bir de geçmiş karşıma, dalga geçiyor benimle!"
Boğazımdaki yumruyla birlikte zorla konuştum. "Hayır, seni seviyorum ben. Neden dalga geçeyim ki hem?" Kollarımdaki baskısı varlığını yitirirken, titreyen göz kapaklarımı araladım. Birisi onu geri çekmişti ve o kişi Anıl'dan başkası değildi.
Onun da şokla mırıldandığını gördüm. "Ne?"
Bartu'nun dişlerini sıktığı çenesinin hareketinden belli olurken, Anıl öylece bana bakıyordu, şaşırmıştı. "Anıl, götür beni buradan. Götür, iyi değilim." diye dişlerinin arasından tıslamasıyla Anıl irkildi. "Neler oluyor?" diye şok olmuş bir halde sormasıyla Bartu elini yumruk yaptı. Ben ise, ikisine bakarak sessizce ağlıyordum.
Ne yapacaktım bu saatten sonra?
Bartu'nun alnındaki damar atmaya başladığında suratını buruşturdu ve zorla konuştu. "Götür beni."
Sonunda kendine gelen Anıl, kolunu titreyen omzuna attı ve bana belki de hayatım boyunca unutamayacağım bir bakış atıp, geri önüne döndü ve binaya doğru ilerlemeye başladılar. Tüm okulun meraklı ve şaşkın bakışları altında beni tek başıma bıraktılar ve gittiler.
Hata yapmıştım...
---
Bugün bir texting bölüm daha gelecek inş. Bu bölümü de hiç beğenmedim, istediğim gibi olmadı.
Ve 55K. Ölürüm ağağağağağağağaağ
Hadi bb aşkımsular .d
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B.İ.P / Texting
Short Story-TAMAMLANDI- Bilinmeyen numara: Şeyy, Bilinmeyen numara: Beni bipler misin? Bartu: Ha? Bilinmeyen numara: Beni diyorum şu bip şeyinden yap. Bartu: Ana bacı düz gitmek gibi mi?