Když jsem dojedla svůj oreo donut, rozhodla jsem se projít po táboře. Jenže můj plán oddálila srážka s Kitty, která jaksi zaspala.
"Dobré ráno." Usmála jsem se, když jsem se vyškrábala na nohy. "Víš, že ti to jídlo neuteče?" Podala jsem jí ruku.
"Nemyslím si." S úsměvem mi podala tu svou a já jí následně vytáhla na nohy. Pak jsem se s ní rozloučila, vyšla jsem ven.Procházela jsem se, přičemž jsem přemýšlela, co budu dělat, když tu jsem zahlédla bratry Stollovi, jak se dohadují s tím klukem ze srubu, který vypadá jak zámek z Ledového království. Jak že se jmenoval? Simon?
Chtěla jsem jít za nimi, abych jim připomněla mou výhru, jenže jsem uklouzla po ledu. Všichni tři vybuchli smíchy.
"So-sorry." Uklidnil se Simon. Stejně jsem si myslela, že se omluvil jen ze slušnosti.
Vstala jsem a promnula si bolavej zadek. Na kluky jsem se zakřenila. "Vtipný."
"Proto se smějem." Řekl Travis.
"Jen jsem vám chtěla připomenout naší sázku."
Bratři si povzdechli. "Tak co chceš?"
"Krabici orea."
"Rozkaz."
Už jsem byla na odchodu, ale zase jsem uklouzla po ledu.
Zimu sice miluji, myslela jsem si, ale ten led mě celkem...štve.
"Flo!" Posadím se. Na pomoc mi běží Patrik.
"Patriku, ne!" Vykřikla jsem, jenže pozdě. Patrik taky uklouzl. Pod jeho váhou jsem hekla, poté zakňučela. Samozřejmě to celému okolí přišlo vtipný.
"P-promiň." Zrudl satyr.
"S-slez z-ze mě." Nemohla jsem se pořádně nadechnout.
"P-promiň." Začal se zvedat.
.
.
.
Původně jsem chtěla poprosit někoho staršího, jestli by mě nenaučil boj s mečem. Jenže kvůli bolavému pozadí jsem usoudila, že nebudu riskovat. Tak jsem si šla pro luk a zamířila ke střelnici.Zastavila jsem se. Viděla jsem Willa, jak objímá černovlasého kluka. Toho kluka z mého snu.
Vydala jsem se za nimi."Jé! Fló!" Rozzářil se Will.
"Čauko, bráško." Došla jsem k nim. Černovlasý klučina sebou mírně cukl, ale v obličeji měl kamenný výraz.
"Nico, tohle je moje sestra Floreta. Flo, můj přítel Nico."
Nikovi malinko zčervenaly tváře. "Těší mě." Kývl.
Chtěla jsem se ho zeptat ohledně toho snu, ale zatím jsem to nechtěla probírat před Willem.
Místo toho jsem řekla: "Máš dobrej vkus, bro." Okamžitě jsem si zacpala pusu.
Pravo Flo! Víc ses ztrapnit nemohla.
"T-tak já už půjdu." Usmála jsem se a odešla jak nejrychleji jsem mohla.
ČTEŠ
Apollónova Dcera - první léto
FanficJmenuju se Floreta Bakerová a chci Vám říct příběh o tom, jak se můj život převrátil vzhůru nohama. Fanfikce na knihy Percy Jackson a Bohové Olympu od Ricka Riordana. Cover: @MaisieDunne