11⭐

1.3K 60 13
                                    

Ivy pov:

Hij nam mijn hoofd tussen zijn handen...

Ik keek recht in zijn twinkelende ogen. Zag ik daar nu een tikkeltje twijfel?

Hij boog lichtjes naar voor...

En...

Een irritant gerinkel weerklonk. We bleven elkaar nog een tijdje in de ogen kijken tot ik besefte dat het mijn gsm was die afging. "Sorry, ik-, deze moet ik even nemen." Ik geraakte bijna niet uit mijn woorden. Probeerde Shawn me nu weer te kussen?! En ik liet het toe? Ik nam m'n gsm op.

*Met Ivy*

*Hey Ivy, Tori hier. Hoe is het daar?*

*Dag Tori, goed. Maar je kunt wel goed inschatten wanneer je moet bellen* mompelde ik binnensmonds. Ik zag Shawn vragend naar me kijken dus lachte ik geruststellend.

*Is er nu een specifieke reden dat je belt?* Het kwam geërgerd uit mijn mond. Ik zou wel eens willen weten wat Shawn gedaan zou hebben als Tori niet gebeld zou hebben.

*Ik wilde gewoon horen of alles goed met je gaat sinds-*

*Ja Tori, alles is goed. Dankje voor het bellen.*

Ik drukte het gesprek gefrustreerd weg. Mijn humeur was helemaal omgeslagen. Eerst blij, dan geïrriteerd, dan boos en nu stonden er zelfs tranen in mijn ogen. Eén traan viel langzaam uit m'n oog over mijn wang naar beneden. Maar zo ver kwam ze zelfs niet want Shawn veegde de traan weg. "Wat is er?" bezorgd keek hij me aan. Ik haalde m'n neus op. "Niets, alles is prima." Hij keek me ongelovig aan, maar nam genoegen met het antwoord. "Je weet dat je alles tegen me kan zeggen hé." herinnerde hij me nog eens. "Dankje." zei ik. "Er is wel iets wat je voor me kan doen." zei ik voorzichtig. "Tuurlijk, ik doe alles voor je."

"Zou ik een knuffel van je mogen?"

"Tuurlijk!"

Hij omhelsde me stevig en ik had het gevoel dat hij me nooit meer zou loslaten...

En dat wou ik ook niet...

He Saw MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu