10K!

736 30 68
                                    

Dit is geen hoofdstuk voor moest je het denken. Maar dit is een 'hoofdstuk' om jullie allemaal één voor één te bedanken! Jullie, mijn favoriete lezers! Dankzij jullie heb ik vandaag de 10K gehaald!

Toen ik begon met schrijven had ik alleen maar van dit succes kunnen dromen. En nu is die droom uitgekomen. Dus als je iets echt wil dan mag je je door niemand laten tegen houden, wat ze ook zeggen!

Ik wil ook even zeggen hoe leuk ik het vind om te schrijven. En telkens als er iemand nieuw is die stemt of comment, of mijn boek aan zijn of haar leeslijst toevoegt, dan kan mijn humeur niet meer stuk. Jullie zorgen ervoor dat ik elke dag met een glimlach door het leven ga. Zelfs als ik me eens minder voel. En ik vind het heel jammer dat ik jullie niet allemaal kan bedanken want moest ik dat kunnen dan zou ik dat zeker doen!

Dus ik heb er een aantal mensen uitgenomen. Mensen die ik al kende, en mensen die ik heb leren kennen. Allereerst wil ik Marshmallowpje bedanken. Zij was er van in het begin bij en heeft me heel hard geholpen. Ook emelieheirman en Elisehuys15 hebben me enorm geholpen. En Machteldje mag ik ook zeker niet vergeten, want dankzij haar heeft het verhaal al veel nieuwe wendingen genomen!

En natuurlijk ook Heneres, idkikweetgeennaam1 en jaune-moon die met hun comments altijd een lach op mijn gezicht konden toveren! Ga ook zeker naar hun profiel om hun boeken te lezen want ze zijn echt goed!

Als soort van cadeautje komt vandaag de proloog van Liefdesverbod online! En (als ik tijd kan maken tussen het studeren) ook het eerste hoofdstuk! Ik hoop dat jullie het allemaal willen lezen!

Dankjewel iedereen! Ik kan het niet genoeg zeggen! Jullie betekenen super veel voor mij!

~All you need is love

X Lieze

He Saw MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu