Nieuw boek?

842 28 19
                                    

Hey iedereen.

Dit is geen hoofdstuk jammer genoeg. Sorry voor de mensen die dat hoopten. Maar er ik komt er nog eentje deze week, ik ga mijn best doen.

Ik heb jullie hulp nodig. Ik wil namelijk een nieuw boek schrijven maar ik heb twee ideeën. Ik ga hieronder mijn twee verhalen zetten met een cover en de inhoud. Dan kan je in de comments laten weten welk je het leukst vind en dan komt het online wanneer He Saw Me is voltooid. Of misschien vroeger😉.

Idee 1:
Titel: Liefdesverbod

Korte inhoud: Hey iedereen, ik ben Jade, zeventien jaar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Korte inhoud:
Hey iedereen, ik ben Jade, zeventien jaar. Ik zal even een korte beschrijving geven van mijn leven op dit moment:
- Ouders zijn gescheiden
- Papa verhuist naar Mexico samen met stiefmama
- Mama heeft een nieuwe vriend
- Een stiefbroer

Voila, ik denk dat dit het is. Ow nee, toch niet. Ik heb namelijk een grote crush op Alexander.

Maar wat als Alexander de zoon is van mijn stiefvader?

Idee 2:
Titel: Outside ≠ Inside

Korte inhoud: Zij is dat typische meisje waar iedereen jaloers op is

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Korte inhoud:
Zij is dat typische meisje waar iedereen jaloers op is. Ze heeft de looks, de vriendelijkheid, massa's vriendinnen en bovendien ook de knapste jongen van heel de school als vriendje.

Maar schijn bedriegt... Toch?

Voila. Dit zijn ze. Laat zeker weten welk jou het leukst lijkt om te lezen! Het boek dat niet gekozen wordt komt ook online na het gekozen boek.
X Lieze

He Saw MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu