Ivy pov:
Na nog een middag gezellig gepraat te hebben, bracht hij me terug naar huis. "Het was echt een heel gezellige namiddag." Ik bedankte hem en glimlachte vriendelijk. "Ik vond het ook heel leuk. Dankje dat je mee wou." zei hij. Ik stond op het punt om mijn sleutel in het slot te steken toen hij op mijn schouder tikte.
Hij knuffelde me en fluisterde. "Tot vrijdag." Hij drukte een kusje op mijn voorhoofd en ik begon te blozen. Net op dat moment moest Tori de deur weer openen. "Ow, sorry ik had niet gezien dat jullie er al waren." Lekker subtiel, Tori, lekker subtiel. Ze had sowieso vanuit het raam zitten kijken of we er waren. "Hey Tori." zeiden Shawn en ik in koor. We lachten alledrie. "Kom anders maar binnen." zei Tori gastvrij. Vriendelijk wees hij haar aanbod af. "Ik zou heel graag willen maar ik heb nog wat dingen te doen."
"Tot vrijdag Ivy."
"Tot vrijdag Shawn," ik zwaaide nog en deed de deur achter me dicht. Daar stond Tori me op te wachten. Er stond verbazing en ongeloof in haar ogen af te lezen. "Tot vrijdag?" ze keek me afwachtend aan. "Ja, tot vrijdag." het kwam eigenwijs uit mijn mond. "Ivy, stop met kinderachtig te doen en vertel mij wat er vrijdag is." ze begon ongeduldig te worden. "Ooh, ik ga met Shawn naar Parijs." probeerde ik zo normaal mogelijk te zeggen. Haar mond viel open van verbazing. "Ja, ik weet het. Ik snap het ook niet waarom hij mij meevraagt!" deelde ik haar verbazing.
Ze rende naar me toe en knuffelde. We sprongen op en neer terwijl we aan het gillen waren alsof Shawn mij net mee had gevraagd naar Parijs. Ow ja, dat is ook zo! We lieten elkaar los en gingen op de bank zitten. "Ok, ik wil alles van vandaag horen. Met alle details graag."
Ik keek haar glimlachend aan, denkend aan één van de leukste dagen van mijn hele leven, en begon te vertellen.
----------------------
Hey iedereenIk heb jullie hulp nodig. Voor Frans dit jaar hebben we uitwisselingsstudenten uit Wallonië. Maar we hebben één probleem: we moeten daar dus een activiteit mee doen. En mijn vriendin en ik hebben totaal geen inspiratie. Dus als iemand van jullie ons kan helpen om een activiteit voor vier personen te vinden, zou dat super lief zijn!
X Lieze
JE LEEST
He Saw Me
Fiksi PenggemarStel je voor: Shawn Mendes komt naar België. Jij en je vriendinnen hebben tickets. Maar zij gaan als VIP en jij niet. Je hebt alleen niet door dat je eigen vrienden je zo hard laten vallen. Maar dan volgt er een ontmoeting. En gebeurt er iets wat j...