Ivy pov:
Na een paar minuten zo gezeten te hebben verbrak hij voorzichtig de knuffel en keek me glimlachend aan. Hij nam zijn gitaar achter zijn rug vandaan en begon te spelen. Een zachte melodie weerklonk. Hij begon er zachtjes bij te zingen. Ik herkende de klanken van 'This Is What It Takes'. Ik had eigenlijk nog nooit stilgestaan bij de tekst van het lied. Maar de woorden die uit zijn mond kwamen hadden betekenis.
"I watch your troubled eyes as you rest
And I fall in love with every breath
Wonder if those eyes are really shut
And am I the one
You're dreaming of?"Zou hij echt menen wat hij zingt? Of leek dit liedje hem gemakkelijk om te spelen? Hij keek me aan en glimlachte, zijn bruine ogen keken me doordringend aan.
"Cause underneath the darkness
There's a light that's trying
So hard to be seen
And I know this
Cause I've noticed
A little bit shinning
through the seams."Hij sloot zijn ogen en ging helemaal op in het refrein.
"And if this is what it takes
Then let me be the one to
bare the main
Ooh if this is what it takes
I'll break down this walls
That are in our way
If this is what it takes."Hij leek echt te menen wat hij zei. De tekst was ook gewoon zo mooi. Hij zou pijn lijden, en muren slopen die in onze weg staan. Zou hij dat echt doen?
"You keep on telling me
I'm wasting time
But to call it wasting time
Oh that's a crime
And you think it's crazy what I'm trying t'do
Well baby, I'm a fool for you."Toen hij het refrein nog eens zong zag ik gewoon dat hij elk woord dat hij zong meende.
"Cause if you don't understand yet
Then I'll never let you forget
That you don't have to do this
on your own
I'll be your shoulder tot lean on
I'll be your right when you feel wrong
So come on,
Take my hand,
We're moving on."Hij keek me doordringend aan. Net alsof hij wou zeggen dat hij de schouder ging zijn waarop ik kon leunen. Dat hij mijn steun en toeverlaat wou zijn.
"And if this is what it takes
Then let me be the one
To bare the pain
Ooh and if this is what it takes
Then I'll break down this walls
These walls that are in our wayIf this is what it takes."
Zo beëindigde hij zijn liedje. Hij keek me afwachtend aan. Ik was nog even aan het bekomen van alle woorden die hij had gezegd. Toen ik weer bij mijn zinnen was zag ik dat hij naar me keek. "Het was super mooi!" aplaudiseerde ik. "En betekenisvol." voegde hij daaraan toe. Zou hij daar iets mee bedoelen?
Hey iedereen,
Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstukje vonden. Laat me dat dan zeker weten door te stemmen of te reageren! Zoek ook zeker eens de vertaling op van het liedje, het is echt prachtig! Sorry dat het ook zo laat is, maar ik had het druk; veel huiswerk, hobby's etc...
X Lieze
JE LEEST
He Saw Me
FanfictionStel je voor: Shawn Mendes komt naar België. Jij en je vriendinnen hebben tickets. Maar zij gaan als VIP en jij niet. Je hebt alleen niet door dat je eigen vrienden je zo hard laten vallen. Maar dan volgt er een ontmoeting. En gebeurt er iets wat j...