Shawn pov:
Ik werd wakker. Ik keek om me heen. Huh, dit is niet mijn hotelkamer? Ik keek nog eens goed. Toen keek ik naast me. Huh, dit is Sophie niet. Toen viel alles terug bij elkaar. Ik ben ik Ivy haar kamer en Ivy is degene die ik in mijn armen hou. Ik keek haar vertederd aan. Ze is zo schattig als ze slaapt. Zo was ik tien minuutjes aan het kijken hoe ze sliep. Na een tijdje zag ik hoe ze haar ogen zachtjes opende. Ik drukte een kusje op haar kruin. "Goed geslapen?" Vroeg ik haar. Ze knikte. "Heerlijk." Antwoordde ze en kroelde terug tegen m'n borst. Ze wou haar ogen weer sluiten, maar ik hield haar tegen. "Dat gaan we niet doen Ivy." Ze trok een pruillip. "Waarom niet? Ik ben nog een beetje moe." Er verscheen een grijns op mijn gezicht. "Nope. Gaat niet gebeuren Ivy. Opstaan." Ik zag haar even vlug denken. "Ook niet voor een kusje?" Ze bloosde een beetje. Ik wilde mijn hoofd schudden, maar het aanbod was zo aanlokkelijk dat ik knikte. "Goed, voor een kusje mag je verder slapen." Ze grijnsde.
Ivy kwam dichterbij. Haar blauwe ogen hielden mijn bruine vast. Ik kon zien dat ze niet helemaal blauw waren. Er zat ook een beetje bruin en groen doorheen. De kleur was prachtig. Ze was nu zo dicht dat ik alle sproetjes op haar gezicht kon tellen. Onze lippen raakten elkaar bijna...
In een flits voelde ik haar lippen op mijn wang. Ze draaide zich weer om en sloot haar ogen. Ik keek haar overdonderd aan. Hoe kon ik me zo voor de gek laten houden. Ik schudde haar wakker. "Wat Shawn? Je hebt je kusje gehad dus nu mag ik weer verder slapen." Ze wou zich weer omdraaien maar ik hield haar in m'n greep. "En waar dacht jij naartoe te gaan?" "Slapen." Zei ze onschuldig. Ik schudde m'n hoofd.
"Eerst mijn kusje." Ze rolde met haar ogen. "Shawn, die heb ik je net gegeven." Ze keek me aan alsof ik een achterlijk kind was. "Ja, op mijn wang. Maar ik heb nog een andere plaats waar ik graag een kusje zou willen." Zei ik grijnzend. Ze rolde terug met haar ogen maar bloosde toch lichtjes. "Wel, komt er nog wat van?" Ze knikte en beet op haar lip. Shit, dat zag er sexy uit. Ze kwam langzaam naar me toe. Het moment was zoals in sprookjes.
Maar net zoals in sprookjes, of toch die van mij, moet er altijd iemand het magische moment onderbreken. En in dit geval was dat Tori. Ze kwam vrolijk de kamer binnen. Van geen kwaad bewust. "Opstaan tortelduifjes. Ontbijt!" Zei ze en liep de kamer uit. Ivy rekte zich uit en stapte het bed uit. "Ik heb die nog van je te goed." Knipoogde ik. Ze knikte en wierp me een kus handje.
Ik trok haar het bed in en drukte mijn lippen op de hare. Ze ging mee in de kus. Wow, dit heb ik gemist.
Dit voelde goed. Haar lippen op de mijne, de mijne op de hare.
JE LEEST
He Saw Me
FanficStel je voor: Shawn Mendes komt naar België. Jij en je vriendinnen hebben tickets. Maar zij gaan als VIP en jij niet. Je hebt alleen niet door dat je eigen vrienden je zo hard laten vallen. Maar dan volgt er een ontmoeting. En gebeurt er iets wat j...