54⭐

763 35 9
                                    

Ivy pov:

Ik kijk uit het raam. België wordt almaar kleiner. Aan de andere kant zit Shawn. We zijn nu al een maand een setje. De fans weten het ook en waren redelijk enthousiast. We worden veel geshipt. Maar ik heb ook veel haat gekregen. Dat was een moeilijke periode maar dankzij Shawn kan ik daar nu beter tegen. Ik moet gewoon naar alle complimenten en lieve dingen kijken en de haat laten voor wat het is.

Nog niet zo lang geleden vroeg Shawn aan me of ik met hem mee wou naar Canada. Om zijn familie te leren kennen. Ik had meteen 'ja' gezegd. De mensen die zo'n lieve zoon hebben opgevoed wil ik wel eens leren kennen. Het grappige van heel de zaak is de persoon die naast Shawn zit. Toen ik Shawn naar hem zag toelopen kreeg ik bijna een beroerte. Het was Naill Horan, een goede vriend van Shawn. Hij was echt zo vriendelijk. Nu zitten hij en Shawn wat bij te praten en ik zit naar buiten te kijken. Af en toe luister ik eens mee maar het interesseert me niet echt. Het is zeven uur vliegen dus ik besluit om wat muziek te luisteren. Ik steek mijn oortjes in en luister naar mijn muziek.

Ik begin moe te worden en voor ik het weet val ik in slaap.

Shawn pov:

Het is super toevallig dat Naill net hetzelfde vliegtuig neemt. Ik was zo blij toen ik hem zag. Ook Ivy leek blij. Ik vind het echt schattig hoe haar hele gezicht uitstraalt hoe excited ze is, maar ze toch altijd rustig een gesprek aangaat. Ik ben echt zo blij met haar. Ze is het beste wat me ooit is overkomen. Ik kijk naar Ivy en zie dat ze in slaap is gevallen. Ik glimlach. Ze is zo mooi.

"Ivy is echt een mooi en lief meisje." Zegt Naill. Ik knik. "Dat is ze zeker. Ze is vriendelijk tegen iedereen. Ik ben echt blij met haar." "Ik ben blij voor jou, mate." Hij glimlacht. Over een paar uurtjes zouden we moeten aankomen. Naill en ik kletsen nog wat tot we horen dat we gaan landen. Ik kijk naast me en zie dat Ivy nog steeds aan het slapen is. Als we zijn geland neem ik haar in bruidstijl mee. We stonden te wachten voor we naar de fans gingen. "Ik wil Ivy eigenlijk niet wakker maken. Dus hoe kunnen we dan het best gaan?" Zeg ik kijkend naar de slapende Ivy in mijn armen. "Ik heb een idee." Begint Naill.

"Ik zal eerst met mijn bodyguards gaan en dan vraag ik of ze stil willen zijn omdat Ivy slaapt." "Goed idee Naill." Naill en zijn bodyguards vertrekken en ik blijf nog even wachten met Ivy. Na vijf minuten gaan ook wij naar binnen. We lopen door de massa. Hier en daar hoor je 'Awh, zo lief!' en 'O, zo schattig!' en 'wat passen ze toch mooi bij elkaar!' Ik glimlach eens naar de fans en loop door naar de auto. Ivy zit op mijn schoot, Naill naast me, John rijdt en de bodyguard van Naill zit naast hem. We gaan eerst naar het hotel waar Naill verblijft en dan rijden we door naar mijn appartement.

Als we aankomen maak ik Ivy zachtjes wakker. "Ivy, wakker worden." Ze opent zachtjes haar ogen. "Waar ben ik?" Ik lach zachtjes. "Bij mij thuis. Je hebt de hele vlucht en rit geslapen." Ze grinnikt zachtjes. "Amai, dan was ik echt wel moe." Ze stapt uit de auto en ik volg haar. Ze kijkt rond. Haar mond valt open. "Woon jij hier?!" Ik knik. "Wow." Stamelt ze. "Het is hier echt mooi." Ik knik. "Dat is de reden dat ik het gekocht heb." We nemen onze koffers uit de auto en gaan naar binnen. De lift laat niet lang op zich wachten en voor we het weten zijn we boven. Ik open de deur en Ivy haar mond valt weer open. "Ivy, je vangt vliegen." Ze kijkt me even raar aan, merkt dan dat haar mond openstaat en sluit hem.

Ivy pov:

Shawn's appartement is in een woord, hemels. Ik had veel wit verwacht maar het was met smaak ingericht. De ruimte waar we eerst inkwamen is de hal. Daarna de woonkamer. En wow, het uitzicht dat je door grote ramen kan bewonderen is prachtig. Je hebt uitzicht over heel Toronto. In de linkerhoek staat een vleugelpiano, en als je daar zit kan je voor en naast je van het uitzicht genieten. Aan de rechterkant van de kamer hangt de televisie op een houten muur. De bank die in het midden staat ziet er zo comfortabel uit dat ik er mij meteen wil inzetten. Shawn loopt naar zijn kamer en ik volg hem. Zijn kamer is nog mooier. Als je in de deuropening staat, rechttegenover je heb je grote ramen en links van je het bed. Het ziet er ook zo zacht uit. Ik moet me inhouden om er niet op te springen. Dan laat Shawn de aangrenzende badkamer zien, en die is op z'n minst gezegd heel luxueus ingericht. Als je naar het hele appartement kijkt zie je heel vaak hout terugkomen en wit en ook wat zwarte accenten. Maar dat past allemaal mooi bij elkaar. Ik zou het wel gewoon kunnen worden, hier wonen.

Ik plof neer op het bed. "O my god je bed is zacht." Shawn lacht en komt erbij liggen. Ik draai me om m'n zij en kijk hem aan. Ik druk een kusje op zijn mond. "Dankjewel, voor alles." Hij kust me ruw terug. Ik ga erin mee. Zijn tong vraagt om toestemming maar die geef ik hem niet. "Ivy." Smeekt hij. Maar ik geef niet toe. Omdat hij weet dat hij toch niet kan winnen dwalen zijn lippen af naar mijn nek waar hij allemaal kusjes neerplant. Als hij op een bepaald punt is hou ik me vast aan hem. Hij grijnst en zuigt wat harder op dat stukje huid. Ik kan een kreun niet onderdrukken. Ik hijg lichtjes en Shawn ziet zijn kans mooi en zoent me. Nu vraagt hij om toestemming en ik geef hem die meteen. Onze lippen passen perfect op elkaar. Wij passen perfect bij elkaar.

He Saw MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu