Shawn pov:
Ik werd wakker en opende langzaam mijn ogen. Ik keek naar de schoonheid in mijn armen. Ik wou elke dag wel zo wakker worden. Ivy lag vredig te slapen met haar hoofd op mijn borstkas. Er lag een kleine glimlach op haar gezicht. Wat zag ze er toch schattig uit. Ik werd met de dag verliefder op haar. Ik raakte maar niet uitgekeken op haar. Haar prachtige haren die in krullen over haar gezicht hingen, de kleine sproetjes op haar wangen en haar blozende wangen. Ze lag zo vredig te slapen.
Ik voelde dat ze zich aan het draaien was. Ivy openende traag haar ogen. "Goedemorgen cutie. Heb je goed geslapen?" Vroeg ik haar. Ze zag er nog vermoeid en verward uit. Zo schattig. "Goeiemorgen. Ja hoor. Als een roosje. Jij?" Haar ochtendstem klonk zelfs prachtig. Man, wat ben ik verliefd. "Ik ook. Ik heb van je gedroomd vanacht." Ze glimlachte. "Slijmbal." En ze gaf me een stomp in mijn zij.
We keken naar elkaar. Zo hebben we denk ik nog tien minuten gelegen. "Ik ga me klaarmaken." Zei ze. Ivy wou uit het bed stappen maar ik hield haar tegen. "Ben je niet iets vergeten?" Vroeg ik grijnzend. "Nee, ik denk het niet." Er speelde een onschuldige glimlach om haar lippen. "O en of je weet." Ze beet op haar lip en kwam dichter bij mij. Haar lippen waren op een milimeter van de mijne verwijderd. Ze drukte de hare voor een paar seconden op de mijne en beëindigde de zoen vlug. "De rest is voor straks." Giechelde ze.
Ze liep naar de badkamer en ik keek haar na. Ze zag er goed uit. Een mooie kont had ze ook. Ik grijnsde in mezelf. Ze verdween in de badkamer dus ik was alleen. Ik besloot eens te kijken naar mijn gsm. Ik nam hem van het nachttafeltje en zag ik een één ongelezen bericht had.
*Anoniem*
Hey Shawn. Ik heb gehoord dat jij en Ivy een koppel zijn. Moest ik jou zijn zou ik het maar vlug uitmaken. Anders gebeurt er iets heel erg met haar. Ik zal je een voorbeeld geven: ze zal al haar vrienden verliezen. Eén voor één. Dan ook haar huisgenoot. Dan staat ze op straat. Ook haar ouders zullen haar niet meer willen. En ik denk niet dat haar tere zieltje dat aankan. Ik weet dat jullie maar normaal morgen terug naar België komen. Maar je zorgt maar dat ze vandaag al in België is. Want je weet de consequenties...
Groetjes
Iemand die het goed met je meent.▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
Oei..... Wat zou Shawn doen?
Laat het achter in de comments⬇️😂
JE LEEST
He Saw Me
FanfictionStel je voor: Shawn Mendes komt naar België. Jij en je vriendinnen hebben tickets. Maar zij gaan als VIP en jij niet. Je hebt alleen niet door dat je eigen vrienden je zo hard laten vallen. Maar dan volgt er een ontmoeting. En gebeurt er iets wat j...