Ivy pov:
Tori vond me 's avonds huilend in mijn bed, nog steeds luisterend naar het liedje van Shawn. "Ivy, gaat het wel?" Ze klonk lichtelijk paniekerig. Ik schudde m'n hoofd. "Nee Tori, het gaat niet. Luister naar dit liedje." Ik spoelde het liedje terug naar het begin en liet het horen. Tori zweeg en luisterde aandachtig naar de tekst. Toen het liedje afgelopen was deed ze haar mond weer open. "Denk je dat hij dit voor jou heeft geschreven?" Vroeg ze. Ik knikte. "Ik denk het wel." Antwoorde ik stil. "Het zou opzich wel kunnen." Ze keek bedenkend voor haar uit. "Maar ik zou je er niet te veel van aantrekken Ivy. Je was net over hem." "Ik weet het Tori," ik begon weer te huilen, "maar ik kan hem gewoon niet vergeten. Hij was te belangrijk voor me." Ik liet het liedje terug spelen. Tori trok mijn gsm uit mijn handen en zette het liedje op pauze. "Ik weet dat het niet makkelijk is maar probeer het dan tenminste. En je kan beginnen door niet meer de luisteren naar dit liedje." Ze verwijderde het liedje uit mijn afspeellijsten en gaf mijn telefoon terug. "Alsjeblieft. Je kan het Ivy, geloof in jezelf. En ik ben er ook om je te helpen." Ze stond recht van mijn bed en liep naar de deur. "Ik ben in de keuken als je me nodig hebt."
Ik besloot om een vlugge douche te nemen zodat ik me iets beter zou voelen. Na de douche voelde ik me inderdaad beter. De geur van het eten kwam me al tegemoet. Mijn maag gromde. "Mmmmm," zei ik terwijl ik de keuken binnenliep, "het ruikt hier heerlijk Tori!" Als er één ding is dat Tori goed kan is het koken. Tegenover mij. Ik ben echt een ramp in de keuken. Maar ik doe het wel graag. Vooral desserts maken. Ze mislukken wel altijd maar ik doe het graag. Ik schoof aan tafel en begon met eten. "Het is overheerlijk." Ze had een soort van pasta gemaakt en ik schrokte alles binnen. Toen we klaar waren ruimden we de tafel af. "Filmpje kijken?" Stelde Tori voor. "Is goed." Tori nam een zak popcorn en gooide het naar mij. Ik ving het en opende het. Ze plofte naast me in de zetel en nam de afstandsbediening. Ze opende Netflix en scrolde erdoor. Ze stopte bij een film die ik maar al te goed kende. 'The kissing booth.' "Ja! Ik heb echt zin in die film!" Het was onze lievelingsfilm. Ik overdrijf dus niet als ik zeg dat we hem al meer dan honderd keer hebben gezien.
Grapje, misschien overdrijf ik toch een klein beetje. Laat het ons erop houden dat we hem al veel hebben gezien. We konden zo ook de tekst mee zeggen dus dat waren we dan ook aan het doen. Dit liet me dan toch mijn slechte avond een beetje vergeten...
____________
Hey iedereen!
Dat is lang geleden. Sorry dat het zo kort is maar ik heb deze en volgende week examen dus daarom komt er dus geen meer. Ik had vandaag dus mijn eerste examen en hoewel ik morgen twee vakken heb wou ik toch een hoofdstukje schrijven voor jullie. Wat ben ik toch lief☺. Nee, just kidding. 😂 Ik vind het natuurlijk veel leuker om een hoofdstuk te schrijven dan te leren. Dus ik hoop dat je het een leuk hoofdstuk vond. En tot binnen een paar weken!😃En ook nog een leuk nieuwtje....
He Saw Me doet mee aan de Wattys!!!
Ik ben super blij!~All you need is love💙
X Lieze
JE LEEST
He Saw Me
FanfictionStel je voor: Shawn Mendes komt naar België. Jij en je vriendinnen hebben tickets. Maar zij gaan als VIP en jij niet. Je hebt alleen niet door dat je eigen vrienden je zo hard laten vallen. Maar dan volgt er een ontmoeting. En gebeurt er iets wat j...