Dankwoord

316 17 20
                                    

Hey lieve lezers

Het voelt zo raar, wetende dat dit het laatste is wat ik zal schrijven voor He Saw Me. 

Het ging niet altijd even vlot en jullie hebben soms lang moeten wachten op een hoofdstuk. Maar ik hoop dat het al dat wachten waard was en dat jullie genoten hebben van dit boek!

Ik heb alleszins enorm veel plezier gehad aan het schrijven ervan! En ik had nooit gedacht dat ik zoveel lezers zou hebben, zelfs voor het voltooid zou zijn. Ik kan jullie niet genoeg bedanken, de mensen die lezen, stemmen en commenten. Jullie zijn fantastisch! Zonder jullie zou ik nooit verder geschreven hebben en het waarschijnlijk al lang opgegeven hebben. Jullie gaven me de motivatie om te schrijven.

Het deed me ook enorm deugd om berichtjes te krijgen en comments te lezen over hoe graag jullie dit boek lezen. Dat maakte me zo blij! 

Ik vind het echt jammer dat dit het einde is. Maar dit is zeker net het einde van mijn "schrijfcarrière". Er komen sowieso nog meer boeken aan! Ik hoop dat jullie die ook willen lezen. Dat zou heel veel voor me betekenen. 

Jullie zijn echt de beste! 

Er zijn natuurlijk nog een paar mensen die ik speciaal wil bedanken. 

Marshmallowpje
Dankjewel voor al je goede ideeën! Als ik even vastzat was jij daar om me uit de nood te helpen en het verhaal een nieuwe wending te geven!
Check ook zeker even haar verhaal!! Xx

emelieheirman
Dankje om me altijd te motiveren en te helpen waar nodig! Soms heb ik gewoon net dat duwtje in de rug nodig! Xx

Heneres
Natuurlijk jij ook bedankt om ieder hoofdstuk te lezen en ook te commenten! Het was zo leuk om je comments te lezen! Ze hielpen me ook enorm met verder schrijven! Xx

elineverhees
Dankjewel voor het maken van deze prachtige cover! Xx

OfficieelXanthe
Heel erg bedankt om op elk hoofdstuk te stemmen en te commenten! Zo leuk om te lezen!! Xx

Ik wou dat ik jullie allemaal kon bedanken, maar dan ga ik iets te lang bezig zitten denk ik. Dus dit is voor jullie allemaal. Dankjewel! 

Ik weet niet of ik hier nog iets moet bijzetten, maar anders wordt het saai en dat is ook niet echt leuk voor jullie. 

Ik weet alleen dat ik het heel raar ga vinden om dit boek op voltooid te zetten. Ik ga Shawn en Ivy enorm missen. En de andere karakters ook natuurlijk.

Als jullie graag een Q&A willen doen met de personages, laat het me dan zeker weten. Dan zorg ik daar voor. 

Ik ga het hierbij laten denk ik.

Nog een keer, dankjewel iedereen!

X Lieze

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 26, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

He Saw MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu