Ivy pov:
Nadat we de tweede en ook nog de derde film hadden gezien, besloten we dat het tijd was om te gaan slapen. Ik liep samen met Shawn naar de badkamer. Ik poetste mijn tanden en deed m'n haar in een knot. Veel beter, anders had ik het veel te warm. "Ivy, neem maar een shirt uit mijn kast." Ik knikte en liep naar zijn kast. Na even gekeken te hebben koos ik een zwart shirt uit. Het was niet moeilijk om te kiezen omdat hij bijna alleen maar zwarte en witte t-shirten heeft.
Ik trok het aan en ging onder de lakens liggen. Niet veel later kwam Shawn erbij. Ik schoof wat dichter om naar hem. Mijn mond was dicht bij de zijne. "Hier is je dessertje." Fluisterde ik nog voor ik mijn lippen op de zijne drukte. Shawn ging mee in de zoen. Onze lippen bewogen synchroon met elkaar. Shawn's tong vroeg voor toestemming dus ik opende mijn mond. Zijn tong zocht de mijne. De zoen was intens. Ik haalde mijn hand door zijn haar. Hij had zich ondertussen al neergezet en ik was op zijn schoot geklommen. Na een tijdje kwamen we hijgend los van elkaar. "Wow, dat was fantastisch." Bracht Shawn stamelend uit. Ik knikte.
Hij gaf me nog vlug een kusje en ging liggen. Ik legde mijn hoofd op zijn borstkas en sloeg mijn armen om zijn middel heen. Hij deed hetzelfde bij mij. "Welterusten Ivy." Hij gaf nog een kusje op mijn haar. "Welterusten Shawn." Ik sloot mijn ogen en het duurde niet lang of ik was in dromenland.
Shawn pov:
Ik werd wakker en keek hoe laat het was. Half negen. Ik keek naast mij en zag dat Ivy nog aan het slapen was. Ik stapte uit het bed en bestelde een ontbijt. Ondertussen liep ik naar de badkamer en fatsoeneerde mijn haar. Ik griste vlug een shirt en jogging van de badrand en trok het aan. Niet veel later werd er op de deur geklopt en had ik ons ontbijt. Ik dekte de tafel. Ik keek of alles er was. Er stonden fruit, croissantjes, koffie en fruitsap. En uit mijn koelkastje haalde ik nog twee muffins. Ik keek naar het resultaat. Goedgekeurd.
Ik liep terug naar het bed en trok mijn kleren terug uit. Enkel mijn boxer hield ik aan. Ik kroop in het bed en ging dicht tegen Ivy liggen. Ze draaide zich even om en woelde haar gezicht tegen m'n borstkast aan. Ik glimlachte. Ze opende voorzichtig haar ogen en kneep ze weer dicht door het felle licht dat door de gordijnen kwam. "Goedemorgen schoonheid." Ze bloosde door mijn woorden. "Goedemorgen." Ze dacht even na. "Aardappelhoofd." Ze knikte tevreden. Ik grijnsde. "Zo, is dat mijn nieuwe bijnaam?" Ze twijfelde even en hield haar hoofd schuin. "Ja, ik denk het wel. Je hebt een beetje een aardappelhoofd." Ze proeste het uit van het lachen. Ik hield het ook niet meer en lachte mee.
Ivy stopte met lachen en veegde vlug wat tranen weg. "Ik heb ontbijt. Kom je mee?" Ze knikte en begon te watertanden. Ik begon te lachen van dat zicht. "Kom kwijlmonster." Ze keek me beledigend aan en sloeg haar armen voor haar borst. Ik liep al naar de woonkamer. Ivy was er nog steeds niet. Ik liep terug naar de kamer en zag haar in dezelfde positie zitten als vijf minuten geleden. "Komaan Ivy, kom eten." Ze bewoog niet. "Ik heb croissantjes." Ik wist dat ze geen 'nee' kon zeggen daartegen. Ze bewoog een beetje maar was niet van plan om uit bed te komen. Dan maar een andere tactiek. Ik ging voor haar op het bed zitten. "Ben je boos op mij?" Ik trok een pruilip en zette puppie-ogen op. Ze bewoog geen centimeter. Dan maar plan B. Ik boog naar voor en drukte mijn lippen op de hare. Ik voelde een beetje weerstand maar na een minuutje ging ze mee in de kus.
"Ben je nu nog boos." Ik zag haar even denken maar dan haar hoofd schudden en lachen. "Nee slimmie. Tuurlijk ben ik niet boos. Je hebt het al goed gemaakt hoor." Ze knipoogde en liep naar de woonkamer. Mijn ogen volgden haar en gleden naar haar kont. Wat? Ze heeft een mooie kont, daar mag ik toch wel naar kijken?
__________
Ik heb een nieuwe bio! Ik zou het heel leuk vinden als jullie een kijkje zouden willen nemen!
X Lieze
JE LEEST
He Saw Me
FanfictionStel je voor: Shawn Mendes komt naar België. Jij en je vriendinnen hebben tickets. Maar zij gaan als VIP en jij niet. Je hebt alleen niet door dat je eigen vrienden je zo hard laten vallen. Maar dan volgt er een ontmoeting. En gebeurt er iets wat j...