36⭐

798 38 18
                                    

Hey iedereen,
Weer een nieuw hoofdstuk! Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden!

Maar eerst iets anders. Ik ben mijn cover een beetje beu en zou graag eens een andere willen. Als er iemand is die voor mij een cover zou willen maken mag je dat altijd laten weten in de comments of mij privé een berichtje sturen.
X Lieze

Ivy pov:

Na even stappen kwam ik bij het appartement van Tori en mij aan. Ik nam mijn sleutel en opende de deur. Ik drukte op het knopje van de lift. Ik kwam boven aan ons appartement en klopte op de deur. De sleutel werd omgedraaid en Tori haar gezicht kwam tevoorschijn. "Hey Ivy?" Haar stem klonk verbaasd. "Waarom ben je nu al terug? En waar is Shawn?" Toen hield ik het niet meer. En voor de honderdste keer vandaag stroomden de tranen over mijn wangen. Tori gaf me meteen een knuffel. "Hey. Ivy. Het is ok. Kom maar binnen, dan maak ik een kopje thee voor je." Trooste ze me.

Ik volgde haar naar binnen en dropte m'n koffer in een hoek. "Ik ga me anders even douchen." Zei ik. Tori knikte en ging verder met het maken van thee. Ik nam mijn koffer en liep naar m'n kamer. Ik opende mijn koffer en nam er het shirt en de jogging van Shawn uit. Ik rook er eens aan en meteen kwamen de herinneringen aan Parijs terug. Ik liep vlug naar de badkamer en toen de stralen liepen, liepen mijn tranen mee. Na ongeveer tien minuutjes onder het water te staan huilen, droogde ik me af en trok de kleren van Shawn aan.

Ik liep naar de woonkamer en plofte in de zetel. Tori kwam aangelopen met een kop thee en gaf het aan me. Ik nipte van de thee. Ondertussen had Tori plaatsgenomen naast me op de bank. "Vertel eens wat er is gebeurd." Ze keek me afwachtend aan.
Ik begon mijn verhaal. Ik vertelde alles in één keer. Tori haar gezicht had wisselende uitdrukkingen. Maar op het einde straalde haar gezicht vooral medelijden uit. "Ik vind het echt erg voor je Ivy. Maar Shawn verdi-" Ik kapte haar af. "Begin niet met dat Shawn me niet verdient en dat hij me niet waard is. Hij is dat wél. Zijn gevoelens waren echt Tori. Er was niets gespeeld. Er moet gewoon iets zijn gebeurd waardoor hij het heeft uitgemaakt. Want ik geloof niets van dat hij me niet graag ziet. Ik geloof  het niet Tori, ik geloof het niet." Ik liet mijn hoofd in mijn handen zakken. Tori trok me in een knuffel en wreef troostend over mijn rug. "Het komt goed Ivy, dat weet ik gewoon. En als Shawn écht iets met je wil dan zal hij wel terugkomen. Daar ben ik zeker van." Ik knikte en veegde mijn tranen af. "Dankjewel Tori. Dat had ik even nodig." Ze glimlachte. "Graag gedaan meid. Je kan altijd bij mij terecht."

Hoewel het nog maar net drie uur was voelde ik me toch moe worden. Waarschijnlijk van het vele huilen. "Ik ga slapen denk ik." Tori knikte. "Slaapwel Ivy. Niet te veel piekeren." Ik schudde mijn hoofd en liep naar mijn kamer. Daar plofte ik in bed en viel bijna meteen in slaap.

------------------------
Dus als er iemand een cover voor mij wil maken, contacteer me dan zeker. Je naam wordt ook vermeld natuurlijk!😉

X Lieze

He Saw MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu