Shawn pov:
Nadat we ons ontbijt op hadden besloten we nog een film te kijken. Harry Potter uiteraard. Ik had ze in mijn leven misschien al een stuk of tien keer gezien, maar ze blijven goed. Ivy legde haar hoofd tegen m'n schouder. Ik drukte een kusje op haar haar. Ze staarde geconcentreerd naar het scherm. "Moet je eigenlijk niet naar de film kijken?" Vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd. "Neh, ik ken ze al vanbuiten. Ik weet dus ook wat er over vijf minu-. Ze onderbrak me door haar hand op mijn mond te drukken. "Stop! Ik hoef het niet te weten." Haar hand zat nog steeds op mijn mond dus begon ik eraan te likken. "Ieuw Shawn! Waarom deed je dat?!" Ik lachte om haar afkeurende gezicht. Ze wreef haar hand af aan mijn shirt.
"Als we zoenen dan veeg je ook toch nooit je mond af? Waarom nu wel." Ze rolde met haar ogen. Ik lachte. "Dan heb ik liever dat je je speeksel dan bewaard voor die zoenen." Ze stak speels haar tong uit. Nu rolde ik met mijn ogen. "Als je dat zo graag wil." Ik leunde voorover en drukte mijn lippen op de hare. Ze ging mee in de kus. We kwamen los van elkaar. "Nu heb ik dat hele stuk gemist Shawn." Ik lachte. Ik spoelde terug en ze kwam tegen me aan liggen. Zo zou ik altijd wel willen liggen.
Als de film gedaan is, keek Ivy op haar horloge. "Het is tijd Shawn. Straks is Sophie terug." Ik knikte. Ze stond vlug recht en nam al haar spullen. Ze liep naar de deur. "Tot de volgende keer Ivy." Ik drukte vlug een kusje op haar mond. "Tot ziens Shawn." Ze deed de deur achter haar dicht. Ik besloot vlug alles op te ruimen. Ik zette me in de zetel en nam mijn gitaar erbij. Zo zat ik daar nog even. Nieuwe liedjes te schrijven. Niet veel later ging de deur open en kwam Sophie binnen. Ze drukte een kusje op mijn wang. "Hey, ik ben terug." Ze plofte naast me in de zetel. "Hoe was het bij je ouders?" Vroeg ik. "Goed hoor. Ik was blij om ze nog eens te zien. Lief dat je het vraagt." Ik glimlach naar haar. We zwegen allebei. Het enige wat je hoorde was mijn gitaar.
Het is zo stom dat we in deze situatie zitten. Want als ik nu geen 'koppel' was met Sophie dan kon ik echt nog vrienden met haar worden. Maar nu twijfel ik daar ook aan. Ik hoop dat deze situatie vlug voorbij is, en dat ik met Ivy verder kan.
______________
Omg, mijn eerste hoofdstuk heeft 1K reads behaald! Dankjulliewel allemaal!
X Lieze
JE LEEST
He Saw Me
FanfictionStel je voor: Shawn Mendes komt naar België. Jij en je vriendinnen hebben tickets. Maar zij gaan als VIP en jij niet. Je hebt alleen niet door dat je eigen vrienden je zo hard laten vallen. Maar dan volgt er een ontmoeting. En gebeurt er iets wat j...