Ivy pov:
De trein raasde met hoge snelheid uit Parijs. Ik keek bedroefd uit het raam. Ik was net gestopt met huilen. De weg van het hotel naar het station heb ik lopen huilen. Er kwam geen eind aan mijn tranen. Nu leek het alsof ze op waren. Mijn ogen deden pijn van het vele huilen. Ik had nog niets aan Tori laten weten van mijn komst. Ze zal het wel zien als ik er ben.
Ik zat met zoveel vragen in mijn hoofd en ik wist op geen enkel een antwoord. Er moet toch iets gebeurt zijn waardoor hij me niet meer wil zien? Ik besloot om niet te veel te piekeren en misschien een beetje te slapen. Of tot rust te komen allenszins. Ik deed mijn oortjes in en zette wat muziek aan. Na drie liedjes begon 'Kid In Love' van Shawn te spelen. De tranen rolden terug over mijn wangen. Ik sloot mijn ogen en luisterde naar zijn stem. Gisterenavond speelde zich nog eens af voor mijn ogen. Hoe hij me vroeg als zijn vriendin, onze kus op de Pont des Arts, toen we samen douchten en hoe ik 's avonds dol gelukkig in slaap viel. En nu is mijn ergste nachtmerrie uitgekomen: de persoon verliezen waarvan ik het meest hou. Shawn.
Ik knipperde de tranen weg. Ik besloot om een beetje op mijn gsm bezig te zitten. Ik ging naar Google om iets op te zoeken toen ik een artikel zag staan.
Heeft Shawn Mendes een nieuwe vriendin?
Ik besloot het artikel te lezen. Dat was misschien toch niet zo'n goede beslissing. Tijdens het lezen was mijn mond opengevallen en de waterval van tranen waren weer begonnen met stromen. Er stond dat Shawn gezien was samen met een meisje in Parijs. Er stonden ook foto's bij. Maar het was niet ik die op de foto's stond, maar Sophie. Ik was in shock. Heeft Shawn me laten vallen voor haar? Het is niet dat ik het hem niet gun of zo maar hij en Sophie passen gewoon niet samen. Hij is te lief voor haar. Maar als ze samen gelukkig zijn moet ik er maar vrede mee nemen. Ik scrolde verder en kwam nog een foto tegen. Van een kussend koppel. Shawn herkende ik meteen maar het duurde even voor ik het meisje op de foto herkende. Dat meisje was ik!
Wie heeft die foto genomen? Hoe komt die foto zelfs op internet. En nu werd die foto ook nog eens gelinkt aan de 'relatie' van Shawn en Sophie. Waarom is het leven zo ingewikkeld? En dan bedoel ik vooral het mijne. Na nog een paar minuten piekeren viel ik eindelijk in slaap. Ik werd wakker toen de trein net het station binnenreed. Ik rekte me uit en nam mijn koffer. De treindeuren gingen open en ik stapte uit. Op naar huis!
___________
Eindelijk nog eens een hoofdstuk op tijd! Ik hoop dat ik dit nog lang kan volhouden. (Waarschijnlijk niet😅)Ik hoop dat je het leuk vond! Laat het dan zeker weten door te stemmen of een comment achter te laten.
X Lieze
JE LEEST
He Saw Me
FanfictionStel je voor: Shawn Mendes komt naar België. Jij en je vriendinnen hebben tickets. Maar zij gaan als VIP en jij niet. Je hebt alleen niet door dat je eigen vrienden je zo hard laten vallen. Maar dan volgt er een ontmoeting. En gebeurt er iets wat j...