Ivy pov:
Ik kwam voorzichtig uit Shawn zijn armen en keek hem afwachtend aan. "Hoe moet het nu verder tussen ons?" Shawn deed zijn mond open, maar werd onderbroken door Tori die riep dat het eten klaar was. "Blijf je eten?" Vroeg ik aan Shawn. Ik zag hem twijfelend knikken. Ik glimlachte. We stonden op en liepen naar de keuken. "Het ruikt hier heerlijk." Zei Shawn. We schoven aan en begonnen met eten.
"Het is heerlijk." Zei ik met mijn mond vol. Tori en Shawn begonnen te lachen. Toen mijn mond leeg was lachte ik mee. De sfeer aan tafel was gezellig en onbezorgd. Even alles weglachen. We ruimden de tafel af en Shawn volgde me naar mijn kamer.
Hij bleef staan in de deuropening. "Vind je het erg als ik nog even blijf?" Vroeg hij, ietwat onzeker. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht. "Tuurlijk niet." Nu glimlachte Shawn ook. Hij nam plaats naast me op het bed. Er viel een stilte. Een aangename stilte. Ik dacht aan al de momenten die we samen hadden meegemaakt. En ik ben er bijna zeker van dat Shawn net hetzelfde aan het denken is. Ik leunde mijn hoofd tegen zijn schouder. Hij draaide zich om en sloot me in zijn armen. Ik snoof zijn geur in me op. Hij rook zo lekker.
Ik voelde me zo comfortabel in deze houding dat mijn ogen langzaam dichtvielen. Ik belandde in een diepe slaap. Van ver hoorde ik Shawn nog "Ik hou van jou" fluisteren, maar dat zal ik wel gedroomd hebben.
Shawn pov:
Ivy lag in mijn armen met haar hoofd op mijn borst. Na een tijdje voelde ik hoe haar ademhaling trager ging. "Ik hou van je." Fluisterde ik. Het voelde goed om dat te zeggen. Het voelde juist. En ik voelde me ook helemaal niet schuldig tegenover Sophie. Ivy was de enige voor mij. Ik hou van Ivy.
Ik besloot om Sophie een berichtje te sturen dat ik vanavond niet naar het hotel kwam.
*Jij*
Hey Sophie. Ik kom vanavond niet naar het hotel. Ik blijf bij een vriend slapen. Tot morgen.
-Shawn*Sophie*
Hallo Shawn. Dat is oké. Ik ben zelf ook niet in het hotel vanavond. Zie je morgen.
- SophieIk fronsde. Hoezo is zij niet in het hotel? Ok, ze heeft hier familie, maar dit is niet van haar gewoonte. Ik besloot me er niet druk in te maken en me enkel te focussen op het mooie meisje in mijn armen. Na iets van een vijf minuten kreeg ik kramp in mijn armen dus besloot ik om te gaan liggen. Ik trok Ivy dicht tegen me aan en drukte een kusje op haar kruin. Wat hield ik toch veel van dit meisje. Langzaam voelde ik mijn oogleden zwaar worden en uiteindelijk viel ook ik in slaap.
----------------
En nog een extra hoofdstukje!🙃 Ik ben in de mood. Ik zit bijna door mijn voorraad heen, oepsie😅. Het wordt dus tijd dat ik weer ga schrijven! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
X Lieze
JE LEEST
He Saw Me
FanfictionStel je voor: Shawn Mendes komt naar België. Jij en je vriendinnen hebben tickets. Maar zij gaan als VIP en jij niet. Je hebt alleen niet door dat je eigen vrienden je zo hard laten vallen. Maar dan volgt er een ontmoeting. En gebeurt er iets wat j...