7⭐

1.7K 66 6
                                    

Ivy pov:

Ik liep met Tori door het winkelcentrum. We hadden al enkele tasjes aan onze armen hangen. Maar ik had nog steeds niets gevonden om aan te doen als ik Shawn terug zag. Ik wist ook niet wat we gingen doen, dus wist ik niet wat aan te doen.

We gingen een vrolijk uitziend winkeltje binnen. Het was er gezellig met leuke lampjes aan het plafond en fleurige kleurtjes. "Kan ik jullie helpen?" vroeg een blondharige verkoopster. Ik bekeek haar nog eens goed. "Corinne!" riepen ik en Tori in koor. "Werk je hier?" vroeg ik haar. "Ja, sinds een paar weken." antwoordde ze stralend. Ik wist dat het een droom van haar was om een eigen winkel te beginnen dus ben ik blij dat ze hier kan werken. "Wat brengt jullie hier?" haar blauwe ogen keken ons nieuwsgierig aan. "Ivy heeft een date!" floepte Tori eruit. Ik keek haar boos aan. Als blikken konden doden dan lag Tori nu languit op de grond. "Ik ben super blij voor je!" Corinne gaf me vlug een knuffel. "Heb je al aan iets om aan te trekken?" vroeg ze. "Nee, dat is het hem juist. We hebben bijna alle winkels al gedaan en ik heb nog steeds niets gevonden." zuchtte ik dramatisch. "Wacht even hier, ik kom zo terug", zei Corinne en ze verdween tussen de rekken.

Even later kwam ze terug met haar armen vol kleren. "Hier pas deze eens", zei ze en gaf de stapel aan mij. Ik ging naar de pashokjes en kleedde me om. Het eerste setje bestond uit een lange zwarte broek en een rood off the shoulder topje. Ik stapte naar buiten en keek Tori en Corinne afwachtend aan. "Neh", begon Tori als eerste, "het is wel mooi, maar ik zou toch iets anders proberen." Corinne knikte instemmend. Ik verdween terug in het hokje en paste het volgende. Toen ik naar buiten stapte keken ze allebei goedkeurend. Ik had een zwart spijkerrokje aan met geborduurde bloemen aan de zijkant gecombineerd met een bordeaux topje. "Ik denk dat je de outfit gevonden hebt", sprak Corinne en ik knikte. "Ik vind hem prachtig!"

We betaalden de outfit en bedankten Corinne en vertrokken naar huis. Thuis bestelden we pizza omdat we geen zin hadden om te koken en keken we nog een paar films voor we naar bed gingen. Toen ik in bed lag, dacht ik aan morgen. Zou hij blij morgen zijn om mij te zien? Vroeg ik mij af. Na nog even gepiekerd te hebben viel ik uiteindelijk in slaap...

He Saw MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu