HSE13

3.2K 148 3
                                    

Hari ini diorang memulakan rutin biasa. Amik dan hantar Roses balik school tapi keadaan senyap sunyi. Takde suara riuh rendah macam biase, suara orang gaduh, masing-masing diam melayan perasaan.

Arel&Ily pov

"Oii kak,memang tanak sembang ngan aku ke?" tegur Arel.

"Kalau tak die yang bising chit chat chit chat,ni diam je" pancing Arel lagi.

"Diam ah aku nak tido, sampai school kejut aku" balas Ily dingin. Nampak la marah pasal kes malam tu.

Ily pulak tak layan sepatah haram pon Arel memekak kat sebelah die. Da tau orang marah mintak la maaf,huh.

Esyad&Leen pov

"Leen jom rehat sekali" pinta Esyad.

"Hurm" Leen balas dengan nada takde mood.

"Ala sweetheart, jangan la marah lagi, tak comel," pujuk Esyad. Dari dalam kereta lagi die ajak Leen borak tapi dipalaukan.

"Ish blah lah," Leen menolak bahu Esyad yang semakin rapat dengannya.

Eris&Wiz pov

"Kau ni lain kali siap la cepat sikit lain kali, takyah la pakai make up,lambat la" luah Wiz.

"Kalau penat tunggu, tak payah tunggu da" balas Eris dengan nada merajuk.

"Ala bukan nak marah tapi nanti kite sampai school lambat macam mane" tambah Wiz.

"Btw,you're pretty with your own way, just natural beauty okay" puji Wiz.

"Shut your mouth or go die," kata Eris dingin.

Terdiam Wiz, ha amik kau sekali gegirl kita maki terkejut bak hang.

Qimie&Reen pov

"Reen, I want to apologize about last night" kata Qimie bersalah.

"Shut up, I don't want to hear your voice, kalau bole kau bernafas pon aku tanak dengar, paham?" dingin Reen balas.

"Sorry" pujuk Qimie lagi

"Go to the hell your sorry,huh" Reen memang marah kaw kaw ni. Yela bukan diorang yang race pon lepak je, Mel je yang race. Tu pon tak sempat, yang DK kecoh kecoh tu macam kitorang bunuh orang pahal.

**🥀**

"Dorang memang taknak pujuk kita ke?" tanya Eva.

"Eeee lantak doranglah, takde rase serba salah langsung!" bentak Isha.

"Gais, aku naik bilik dulu tau. Nak mandi, panas," kata Ifa

"Haih panas hati la tu" ujar Mel selamba.

Masuk je dalam bilik tetibe ade noti masuk dalam Iphonenya.

Emir send a message

Emir
Weh kau marah aku
lagi ke?
Me
Hm..
Emir
Weh sorrylah, aku...
for your safety gak
Me
Eeee kau nak ape, gile?
aku penat ni .
Emir
Maafkan lah aku dulu, please
Me
Perlu ke? Pandai buat pandai
tangguhlah, sial
Emir
Oke malam ni aku nak jumpe
kau. Kat tempat biase!
Me
Tengoklah kalau aku rajin.
Emir
Aku amik kat villa. No excuse! Pukul 9 aku amik kau. Jangan lambat!

Hot Stuff Enemy (C)Where stories live. Discover now