"Esok dah pergi camp," kata Ifa yang sedang mengeliat.
"Yeay esok camp"kata Isha pula teruja
"Weh harini cikgu nak tentukan en kite duduk dengan sape?" tanya Eva.
"Yedo, aku harap duduk sebelah kau," kata Ily.
"Taknak la duduk dengan orang pelik-pelik ni," kata Eris lalu membuat muke jijik.
"Jom la pergi, nanti kang tak dengar kite duduk dengan sape," kata Mel. Huh first time ikut rules.
Sampai sahaja mereka di dalam dewan,muke first dorang nampak DK.
"Huh dorang lagi," keluh Ily.
"Bosan tau tak hadap mamat-mamat giler sekalian" tambah Eris
"Jom la duduk tepi dinding, nais port aku nak tido," kata Ifa.
"Assalamualaikum, seperti yang anda semua tahu. Anda akan pergi ke camp tingkatan 5 untuk meningkatkan lagi pembelajaran anda. Semoga dengan ape yang kami buat untuk anda semua, memberi effect yang terbaik buat peperiksaan spm kamu semua." guru yang bertugas memulakan pembukaan majlis.
"Huh membosankan," kata Isha.
"Sekarang saya nak bahagikan tempat,"
"Noah Edrez Enrique, kamu duduk dengan.."
"Jangan kata aku," sampuk Mel slow.
"Quyn Victoria Mellyssa,"
"What the hell" terkejut Mel bile dia dapat tahu partner dia dalam bas nanti.Apa lagi Mel terus berdiri membantah,habis satu dewan pandang dia.
"Woi Mel kau pahal berdiri bodo" marah Isha.
"Kalau tak membabi namanya bukan Quyn Victoria Mellyssa la" keluh Eva sambil menggelengkan kepala.
"Syed Harraz Harith.. kamu dengan Raja Adira Amanda,"
"Pompuan sundal tu lagi," keluh Arraz.
"Kau fikir aku nak sangat ke duduk dengan kau, aku nak dengan Ed" jerit Amanda yang dengar Arraz mengeluh.
"Eh tak ingin aku dengan kau, aku ade Mel" kata Ed lalu mendekat dengan Mel.
"Blah la kau," Mel tolak Ed lalu mendekatkan diri dia dengan Roses. Ha main lari-lari lah semua.
"Eh tenang semua, bole kite teruskan?" kata Madam Azza yang nak halang pergaduhan dorang.
"Ha sila-sila," kata Ifa.
"Okay next, Engku Aydan Haqimie dengan Tengku Aireen Rose,"
"Em" Qimie dengan muke takde perasaan dia, dingin.
"Boleh la ajak Qimie main game nanti" ujar Reen sambil tersengih sorang sorang
"Raja Qalwish Jorious, your partner is Ku Aufa Qelisha"
"She choose the wrong person la" kata Isha lalu menjeling mata ke arah madam.
"Mampus aku nak melayan nafsu makan si king kong ni"kata Awish kuat saja nak bagi Isha dengar.
"Ape kau cakap,ulang balik"ugut Isha sambil bergerak ke tempat Awish untuk memberikan sedas dua penumbuk manja gituu.
"Mark Idraki Guitteraz as always with Raja Eminy Havva,"
"Dengan perempuan gile tu lagi? Madam tukar la madam" pujuk Draky.
"Shut up, fucker" kata Eva.
"Ala keje korang berdua dah la gaduh je"kata Arel memerli partner babi tu.
YOU ARE READING
Hot Stuff Enemy (C)
أدب المراهقينBlackRoses? Semuanya cucu Tan Sri Dennis Franz tetapi mereka tiada pertalian darah. Hanya disebabkan keluarga mereka mempunyai hubungan bussines, mereka menjadi cucu angkat Tan Sri Dennis Franz. Dapatkah mereka setia berlapan hingga ke akhirnya? Gad...