"Apa hal lagi lah ramai-ramai," tanya Leen. Hari tu kecoh pasal tournament, ni pasal ape pulak?
"Jom argh pergi sane," kata Eris.
"Ramai gile siak," ujar Eva lalu meraup rambut dia.
"Jap argh ramai sangat do, rimas la" halang Isha. Biase la BlackRoses tak suke keadaan yang crowded, merimaskan.
"Hish lembab argh, korang dah tengok tu blah terus takleh ke?" bentak Mel. Lepas tu semua pelajar memberikan laluan kepada Black Roses
"Bising macam anjing," marah Reen.
"What? Camp? Seriously?" terkejut Roses bile dengar Mel menjerit. Roses memang suke camp, kalau bole semua camp kat school dia nak kaut.
"3 hari 2 malam. Nice babe !" kata Isha lalu sep tangan dengan Mel.
"Ape ni? Ade school lame kite do," kata Ifa terkejut.
"Mampos kau ade ex kau weh," kata Ily.
"Ni kalau Emir tahu, mati kau" ugut Eris takut-takutkan Ifa.
"Hahahaha," gelak Roses ramai-ramai.
"Haih tadi marah-marah orang bising, sekarang korang yang bising tak sedar ke?" perli Amanda.
Black Roses yang lain terkejut dengan kedatangan The Barbie Lunacy.
"Bukan korang.."
"Nape? Terkejut kitorang kat sini?" tanya Thia sinis.
"Aku dah bunuh orang suruhan kau, bodo! Kau tak tahu ke si Ray tu pembelot?" kata Zafyra saja nak memanaskan hati.
"What?" tercenggang BlackRoses bile tahu pasal Ray, orang yang paling dorang percaya. Boleh dikatakan Ray tu jugak termasuk dalam family dia.
"Heh, lemah" ejek Irina lalu mereka blah dari situ.
"Ak...Aku tak percaya Ray belot kite," kata Mel lalu jatuh terjelepok.
"Takpe, kite ade anak buah lagi kat France. Michale en ade. Nanti kite suruh dia kerja dengan kita kat sini eh," pujuk Isha.
'Sorry, Vic. Aku terpaksa buat semua ni' -Ray
"Dah jom la masuk kelas, petang ni kite beli barang untuk camp nanti" Ifa cube hentikan perbualan tu.
"Harini aku taknak masuk kelas," pinta Mel.
"Oh, okay harini semua jangan masuk kelas. Jom, pergi bilik kite," kata Eris.
"Aku nak balik," kata Mel lagi. Hah, sudah. Macam-macam yang dia nak.
"Nak balik? Jap aku mesej tok papa," kata Isha.
Isha mengeluarkan Iphone nye contact tok papa dicari.
Tok papa is online
Me
Tok papa
Tokpapa
Yes?
Me
Roses tak masuk kelas harini, Mel kritikal.
Tokpapa
Nak balik ke?
Me
Haah
Tokpapa
Okay, take care jangan lupe beli barang"Aku dah mesej dah, nasib tok papa on" kata Isha.
Someone Pov
"Aku akan pastikan sepanjang camp tu dorang merana," kata lelaki itu sinis."Boss tak takut ke kalau orang lain tahu yang boss berdendam dengan dorang," tanya orang suruhan dia.
"Ah! Kesah ape aku. BlackRoses akan jadi lemah kalau Vic takde, boleh aku seksa sorang-sorang hahaha," gelak lelaki tu.
YOU ARE READING
Hot Stuff Enemy (C)
Novela JuvenilBlackRoses? Semuanya cucu Tan Sri Dennis Franz tetapi mereka tiada pertalian darah. Hanya disebabkan keluarga mereka mempunyai hubungan bussines, mereka menjadi cucu angkat Tan Sri Dennis Franz. Dapatkah mereka setia berlapan hingga ke akhirnya? Gad...