"Holla girls!" sapa daddy Richard mesra dan dia disambut mesra oleh gadis-gadis itu walaupon mereka dalam keadaan yang sukar pada masa ini tetapi masih mampu tersenyum manis dan menawan.
Mereka semua memeluk daddy Richard erat, masing-masing berbicara menggunakan hati, meluahkan apa yang terpendam melalui pelukan erat.
"Where's your husband, principessa?" tanya daddy Richard sambil lehernya tejenguk-jenguk mencari suami mereka berempat.
Roses apa lagi terus meraung la dekat situ.
"Daddy tak paham, apa-apa ni sayang" kata daddy Richard gelabah tapi dia sudah dapat meneka, mungkin ada masalah rumah tangga.
"Takziah jugak atas kematian orang-orang yang kamu sayang" pujuk daddy Richard sambil mengusap kepala mereka dengn lembut.Berita itu sudah sampai ke telinganya, Paul Albert memang melampau, kau tunggu balasan aku, setan!
'haih, tak boleh jadi ni makin kuat menagis' bisik hati daddy Richard.
"Daddy, where's our sister?" tanya Ifa sayu dengan mata grey berkaca.
"They've a duty and the part of is they try to safe you guys" terang daddy Richard sambil memeluk adik-adik Roses semula.
"It's mean they're gonna die" kata Ily sayu.
"Shush, dont say like that princess" kata daddy Richard lembut.
Dalam pada masa yang sama, orang-orang suruhan daddy Richard terdengar perbualan mereka mengelap air mata
Daddy Richard yang perasan akan hal itu terus menerjah mereka
"Woi, korang ni dah kenapa?" sergah daddy Richard.
"Takde pape boss" kata Mika dan Riley serentak lalu menegakkan semula posisi badan.
"HAHAHAHAHA" gelak adek-adek Roses untuk menutup gundah di hati.
"Daddy, you never change, suka sangat usik orang" kata Leen manja.
"Betul apa yang dikatakan oleh cik muda kita ni, boss" sokong Mika.
"Eyy, aku bunuh kang nenjawab pulak" kata daddy Richard kasar.
Btw daddy Richard takkan bunuh Mika dan Riley sebab mereka antara orang yang setia dan paling kuat bertahan sampai diorang kenal anak angkat Richard Ramirez iaitu adik-beradik Roses.
"Pegi masuk bilik dulu" arah daddy Richard kepada adik-adik.
Bilik itu direka khas oleh Raja Eminy Havva, Eva untuk Roses dan bilik itu luarannya nampak kecik macam stor but actually besar dan luas macam sebuah rumah.
Setelah memasuki dan mengambil tempat duduk
"Kau rase diorang dekat mana?" Leen memulakan perbualan setelah semua diam lama menyepi melayan perasaan.
"Entahlah, cannot brain" balas Eris, Ifa dan Ily serentak.
"Eris, try hack kereta diorang" Ifa memberikan sedikit idea sebagai permulaan.
"Aku bukan macam Eva do, aku lebih kepada spy, cari maklumat orang as stalker dan aku baru nak amik master untuk jadi hacker but si Eva tu dah habis belajar, so dia memang pro bab-bab ni" terang Eris panjang berjela.
"Oh, tapi kau try jela, mane tahu dapat ke?" kata Ily masih bersemangat untuk mengetahui lokasi kakak-kakak Roses.
"Iya benar mencuba. Kalau berjaya, berjayalah, kalau gagal, gagallah" gurau Leen.
"Jap" Eris ambik laptop dan jarinya mula menari atas keyboard.
Setelah beberapa kali mencuba
"Fuh, memang tak boleh do" bentak Eris kuat sambil menghentak laptop kuat di atas meja.
YOU ARE READING
Hot Stuff Enemy (C)
Teen FictionBlackRoses? Semuanya cucu Tan Sri Dennis Franz tetapi mereka tiada pertalian darah. Hanya disebabkan keluarga mereka mempunyai hubungan bussines, mereka menjadi cucu angkat Tan Sri Dennis Franz. Dapatkah mereka setia berlapan hingga ke akhirnya? Gad...