HSE22

2.7K 128 2
                                    

Ketibaan 8 kereta mewah di GI tidak lagi mengejutkan bagi pelajar-pelajar di situ sebab dia orang dah biase tengok DK ambik dan hantar Roses setiap hari.

"Ape malang nasib kena bangun awal harini" rungut Ifa sambil menguap besar.

"Woi jangan menguap besar sangat hodoh sial" usik Emir.

"Lantak aku la mulut aku bukan mulut kau sengal" jawab Ifa balik.

"Hii dia ni kan nak menjawab aje! Dah cepat keluar asyik merungut je dari tadi."

"Eh biarlah! Dasar bangla,eyyy ngantuk tau tak!"

"Tak tau,kenapa?Dah la, lawan cakap orang je keje! what BANGLA?!!!"

"Eh biarla kau sape nak bebel dekat aku? Bukan laki aku pon" balas Ifa lalu keluar daripada kereta sambil menghentakkan kakinya.

"Woi Ifa!Kau tunggu kau nanti! BANGLA ehh!" geram Emir

"Lantak kau la! Do i care?padanla dengan muka kau yang macam bangla uh" balas Ifa smbil menjelirkan lidahnya.Nak kata Emir hitam,putih je orang tengok.

"Bende la pagi-pagi da memekak, buat mood aku barai jela" rengus Eva.

"Ala kau takyah acah macam kau akan senyap sepanjang perjalanan eh,Eva" sampuk Draky.

"Yang dua ekor ni asik lawan Free Fire je tahu" perli Arel yang ditujukan khas untuk Awish dengan Isha.

Terus Awish dengan Isha memandang Arel dan mengangkat kening menghantar isyarat 'tak kacau life kau pon bro'

"Okay aku tak kacau" kata Arel lalu mengundur diri.

"Member kau tu bising je," marah Isha.

"Dari member kau melalak tak tentu pasal," marah Awish balik.

"Eeee aku bunuh kau kang," kata Isha yang dah keluarkan senjata dia

"Yang lagi dua ketul ni asik main FIFA pulak" sampuk Wiz. Almaklumlah 2 ketul tu memang hantu bola.

"Haish diamlah" rungut Mel dan Ed serentak

"Sweet siaa,main game sekali,cakap sekali, nanti holiday pegi Brazil sekali"gurau Esyad

"Easy bro easy"kata Mel sinis sambil bangun dari tempat nya lalu menumbuk lengan Esyad kuat,ha amik kau sedas

"Bagus Mel,ha tula kan da mendapat" kata Ed sambil gelak terbahak bahak

"Princess ,you tengok kak long you tu tumbuk lengan I kuat, lebam kot sakit ni"ngadu Esyad

"You deserve it bro"gurau Leen.Dia tahu betapa sakitnya kena tumbuk dengan Mel.

"You ni tak sayang I ke princess?" kata Esyad meminta simpati

"Look like i care huh?" kata Leen selamba

"Takpela you memang tak sayang I pon"rajuk Esyad

"Tula kacau lagi orang lagi. Lagi spesis badmood di pagi hari"bebel Leen

"Meh sini I tengok, alolo big boy I ni"  kata Leen caring sebaik melihat Esyad memegang lengannya.Sakit sangat kot! Sape cakap die tak sayang tunang dia ha?

Hot Stuff Enemy (C)Where stories live. Discover now