HSE10

3.5K 149 0
                                    

"Awal sampai," tegur Ily dingin.

"Well, taknak princess-princess sekalian mengamuk tu yang awal ni," sengih Arel mengingatkan peristiwa yang lepas.

"Hahahha bagus, ini yang kitorang nak," puji Leen sambil menepuk tangannya ,gaya bimbo tak hilang.

"Ha kau nak discuss apa? Don't waste my time, please," celah Mel. Memang tak faham bahasa lagi ke dah pahal nak jumpa pagi-pagi ni.

"Korang tau tak selain Babies Lunacy tu..."

"Sorry, Beluts okay,"

"Ha pape jela, korang tau tak selain dorang kita ada musuh dalam selimut. Diorang ni lagi licik, bahaya dari 'Beluts' tu. Dia bukan ada masalah dengan kita je tapi, FR and FK Holdings jugak ! Mulai harini, aku taknak korang semua keluar sorang-sorang. Faham tak?!" ujar Emir. Sumpah tegang situasi time tu. Huh, risau ke tu apa-apa jadi kat buah hati dia ke tu. Uhuk

"Adumak sumpah semak duh"

"Camne aku nak pegi race?"

"I can take care of myself okay"

"Kau pahal macam nak kongkong kitorang hah?" tengking Ifa.

"KU AIFA QALISHA ! Just hear what I've said,this is for your safety" pinta Emir.

"F I N E !"

"Aku rasa musuh kita ni betul-betul dekat dengan kita, betul tak? Eva ngan Eris prepare, balik ni cari information pasal jerung jerung tu" tanya Mel sebab die rase aura lain harini.

"Yes, dia satu school dengan kita," celah Ed.

"Okayy, thank you for all your information. Kitorang rasa, kitorang tahu sape jerung-jerung dalam selimut tu," ujar Eva dengan senyuman penuh maknanya.

"Ha okay, kalau dah comfirm inform kat kitorang nanti," pinta Draky.

"Ha pape je, dah aku nak balik. Sambung tidur, K cau," Mel dah bangun, Roses yang lain just ikut langkah dia je.

"Fuh, biadap habis duh tunang kau Ed, muka dia mintak penyepak aku je pagi pagi buta ni"Arel meluahkan geram.

"Hm, bila la dorang tu nak berubah," kata Qimie

"Kita kena buat something yang bole ubah perangai dorang tu," celah Wiz

"Aku nak korang jaga dorang elok-elok, perhatikan gerak-geri dorang. Jangan sampai putus tunang. Start sekarang kita kene ubah dorang sikit-sikit. Nanti dah kahwin senang," arah Awish.

"Em macam something je, dah jatuh cinta ke,bro?" usik Esyad yang dah dekatkan badan dia dengan Awish.

"Eeeee kau ni aku bunuh kau kang,"

"Hahahha ala tak salah jatuh cinta dekat tunang sendiri," ujar Draky

"Draky, please stop membabi aku tak suka dia, full stop"

"Ni semua untuk FR holdings and FK holdings okay"

DK semua memikirkan cara macam mana nak menawan hati gadis-gadis luar biasa itu. Padahal semua playboy antarabangsa acah acah tak reti pulak, huh menyampah.

DK ni sebenarnya semua cousin cuma Ed la sesat cucu Tok papa yang lain cousin sebab tu diorang rapat.

**🥀**

Sampai sahaja di Villa Emerald, Eva membuka laptopnya untuk mencari maklumat berkaitan dengan 'the beluts' tu. Roses yang lain semua dah buat kerja sendiri, ada yang tido, makan, main pubg, berlatih.

"Eris, aku dah dapat semua maklumat 'the beluts' tu," ujar Eva.

"Dorang rapat time form 2. Leader dorang, Amanda. Diorng ni semua anak orang kaya, ade business family tapi keje duduk rumah habiskan beras je, menyusahkan mak bapak je keje. Dorang selalu pergi club, kaki kelentong lelaki, buat masalah, one night stand, minum arak. Huh playgirl gile kalah Ifa," baca Eris dengan nada serius.

Hot Stuff Enemy (C)Where stories live. Discover now