the end of hse 🤪❤

3K 105 8
                                    

DK & BLACKROSES RECEPTION👰🤵

Macam biasa,Roses masih belum bersiap. Jam sudah menginjak angka 7 pagi dan majlis akan bermula jam 9.

Mel merenung satu-satu gambar yang terdapat dalam album peninggalan arwah tok daddy dan tok mummy. Gambarnya memeluk tok mummy dipandang lama. Kemudian, perlahan-lahan air matanya menitis lagi.

Tok mummy, Mel rindu.

"Sweetie, what happened hm?" soal Ed risau. Dia tidak nampak Mel yang dulu, Mel yang kuat.

"It's getting harder day by day. I cant handle those things anymore Ed," tutur Mel perlahan. Air matanya diusap.

"Hey listen, keep going. Everything happens for a reason and if its meant to be, it will be. Have faith," pujuk Ed lembut sambil memegang bahu Mel. Mel hanya diam membatu.

"Take my hand and i will never let you down," sambung Ed lagi. Tangannya mengenggam erat tangan Mel.

"Thank you Ed," sekali lagi air mata membasahi pipi Mel.

"Anything for my sweetie," Ed mengenyitkan matanya sengaja mahu mengusik Mel.

"Let me hug you.I'm afraid of losing you.I'm not used to living without you,"ujar Mel sambil membuat muka comel. Terasa badan Ed mengeras. Terkejut mendengar apa yang terkeluar dari mulut Mel.

"You changed dear," Ed tersenyum manis lantas badannya didekatkan pada Mel. Badan kecil itu dipeluknya erat. Berharap agar kesakitan tadi dapat dihapuskan.

I want you be like this always, sweetie.

**🌻**

"Awish,look at this. Still remembered?" teddy bear yang berada ditangan Isha bertukar ke tangan Awish. Teddy bear kesayangan Isha dan juga hadiah daripada Awish.Isha siap bagi gelaran kat teddy bear dia tu.

"Of course, sweetheart. Nak lagi besar?"soal Awish sambil membetulkan rambut Isha yang berterbangan ditiup angin taman.

Isha mengangguk laju. Matanya yang berwarna turqoise campuran kelabu kelihatan bersinar-sinar memandang Awish.

"Sweetheart, you know what? No one will change my feeling towards you. You have a place in my heart that no one else could have," setiap perkataan yang keluar dari mulut Awish dihadam selumat-lumatnya. Mata mereka bertentang agak lama.

"I know. That's why i choose you over everyone. I love you so much Raja Qalwish Jorious," jawab Isha ikhlas.

"Ingat tak dulu orang pernah bagi satu rangkap lagu kat dia," tanya Awish.

"Hm yang mana eh," Isha ingat-ingat lupa sebab banyak sangat ayat yang si Awish ni pernah bagi.

"Take a piece of my heart, And make it all your own,
So when we are apart, You'll never be alone," Awish menyanyikan rangkap lagu shawn mendes yang dulu pernah dia bagi kepada Isha

I can't forget all of our memories

**🌻**

"Baby girl, come here" panggil Wiz. Sofa yang empuk itu ditepuk-tepuk mengajak Eris duduk disebelahnya.

"Hm?" soal Eris. Mata orennya yang bulat menarik perhatian.

"I wish i could explain your eyes and how the sound of your voice gives me butterflies, how your smile makes my heart skip a beat and how every time i'm with you, i feel so complete. Janji dengan i yang you takkan tinggalkan i lagi please" dahi Eris dikucup setelah ayat terakhir dilafazkan.

Hot Stuff Enemy (C)Where stories live. Discover now