"Korang! Kau tengok Roses gedik dengan DK tu," kata Irina yang terkejut Roses datang dekat dengan DK.
"Weh,jom buat plan" kata Amanda tiba tiba.
"Plan ape?" soal Thia
"Plan untuk jatuhkan Roses" jawab Irina
"Nak buat ape?" soal Thia lagi. Nampak sangat lembapnya tu.
"Kite buat yang ringan ringan dulu" tambah Zafyra sambil tersenyum sinis
"Kite letak bangkai kat dalam meja diorang" cadangan Amanda
"Boleh tapi nak letak kat meja sape?" soal Thia
"Kalau Victoria aku surrender awal awal eh" kata Irina sebab mengingatkan peristiwa mereka berempat diculik.
"Kite sentuh yang gegirl sikit, ala Scarlett, Emily, Aifa pon okay gak, diorang tu kan princess Roses," cadang Zafyra
"Bagi die trauma sampai mampus" kata Amanda dengan kejam
"Pastikan kalini plan kite jadi, aku tanak si Victoria tu kacau, suruh budak-budak settle die" Amanda memberi arahan
"Okay babe" kata the beluts serentak dan bergema suara gelak kejam diorang di seluruh banglo.
Korang tkkn terlepas kalini-the beluts
**🥀**
"Korang, harini aku dengan Isha ada latihan untuk event next week," kata Ifa. Dalam banyak adik-beradik Ifa dengan Isha jela yang masuk acara yang sama.
"Oh okay. Hati-hati balik nanti. Terus balik villa jangan melencong ke mana-mana pulak," arah Mel macam dia taktahu perangai dua ekor kembar ni.
"Okay kakak ku yang comel," kata Isha sambil mencubit pipi gemok Mel. Isha dan Ifa berlalu pergi ke kelas dorang.
"Weh balik latihan nanti, kita pergi tengok wayang jom lama tak spend time dengan kau. Asik ramai-ramai je," kata Ifa.
"Ha, yela" kata Isha selamba. Ha, dah lupa la tu pesan Mel.
"Dah arh jom berlatih. Kau nak lagu sapa?" tanya Isha.
"As always, beautiful by bazzi" kata Ifa selamba
"Kau ni cuba la lagu mencabar sikit, hahahha," perli Isha lalu ketawa.
'Hey, beautiful beautiful beautiful beautiful angel,
Know your imperfections every angle,
Tommorow comes and goes before you know, So I just had to let you know,'"Bapak sedap siak suara," kata Draky yang sibuk mendengar nyanyian Ifa.
"Jom pergi bilik muzik, sapa pulak yang nyanyi petang-petang macamni," ajak Emir yang rasa suara penyanyi tu macam familiar sangat.
"Ifa do! Isha main piano, bapak la tak percaya aku do," kata Esyad terkejut.
"Patutlah macam familiar je suaranya tu," ujar Emir slow.
"Aku yang tunang dia ni pon taktahu dorang ada bakat tersendiri," marah Awish pada dirinya sendiri.
"Jom masuk, dorang datang sini mesti ada event ni," kata Qimie
YOU ARE READING
Hot Stuff Enemy (C)
Fiksi RemajaBlackRoses? Semuanya cucu Tan Sri Dennis Franz tetapi mereka tiada pertalian darah. Hanya disebabkan keluarga mereka mempunyai hubungan bussines, mereka menjadi cucu angkat Tan Sri Dennis Franz. Dapatkah mereka setia berlapan hingga ke akhirnya? Gad...