HSE27

2.2K 116 2
                                    

"Weh Draky pegi mana?" tanya Arel.

"Pegi cari Eva lagi" balas Ed selamba.

"Again?"

"Eva dah tinggalkan dia pon nak tekejar-kejar kat orang yang tak reti appreciate dia, amende la" kata Awish lalu duduk di sebelah Ed.

"Aku harap dia okay je kat sana," kata Wiz pasrah.

"Kalau aku, dah boleh go dah perempuan macamtu" tambah Qimie.

"Haish nasib baik Reen baik kan?" Esyad menyampuk.

"Diamla" marah Qimie.

"Dah yang korang bawang-bawang kat sini takde function la, jom tolong Draky cari Eva" kata Awish yang baru bangun dari sofa.

"Biarlah Draky settle dulu, nanti kalau dah tergamak sangat baru kite tolong," kata Esyad.

"Dah jum main pubg" kata Ed lalu mengambil Iphone nye.

**🥀**

"Eva? Why you are here?" tanya Draky yang baru sampai kat tempat Eva menyorok.

"Kau? Asal kau datang cari aku?" kata Eva sinis.

"Sebab aku sayang kau la. Aku taknak kau jauh dari aku," jujur Draky.

"Sayang? Sape sayang kau ha? Sayang aku untuk kau dah lama mati," ujar Eva lalu menolak Draky jatuh di atas tanah.

"Ray! Masukkan dia dalam bilik seksaan aku" kata Eva lalu blah dari situ.

"Eva! Kau lupe janji kau?" kata Draky untuk mengingatkan janji-janji manis dorang.

"Janji dibuat untuk dimungkiri sayang, bodo " bisik Eva ditelinga Draky.

"Ray, bawak dia blah cepat! Rimas aku!" bentak Eva.

"Sampai hati kau buat aku macamni, Eva" rintih Draky.

'Maafkan aku, Draky' - Eva

"Dah pukul 12 malam dah ni, mana Draky tak balik-balik lagi ni?" tanya Ed risau.

"Aku dah call, dia tak angkat pun" kata Awish gelisah. DK dah tak senang duduk.

"Jom gerak pergi Villa Emerald, ajak Roses cari Draky dengan Eva,"

"Jap aku selongkar bilik Draky, mane tahu dia tinggalkan nama tempat tu," kata Arel lalu naik ke dalam bilik Draky.

"Weh aku tengok kat laptop dia kat kilang lama mana tah" kata Arel gelabah.

"Ha amik jela laptop dia, gune waze tak sesat kot"

"Dah semua siap,pakai baju biasa" arah Ed.

"Dah lama kot tak pakai," kata Awish teruja.

"Buat pe nak pakai setakat pegi cari Eva je pun," tanya Wiz

"Ala prepare je,aku macam ada bad feeling sikit" balas Ed.

**🥀**

Ed masuk ke bilik untuk bersiap dan mencapai Iphone nya di atas katil. Number phone Mel di dail..

"Mel ni penting" kata Ed tergesa-gesa

Hot Stuff Enemy (C)Where stories live. Discover now