HSE23

2.7K 136 5
                                    

Pagi tu kedengaran wisel bersambung sambung dari para fasi untuk mengejutkan pelajar GI.

"Sapa yang lambat bangun aku siram ngan air panas"ugut abang fasi berbadan besar

"Takut nya bang, jangan jangan" suara acah takut Ed kedengaran dari belah lelaki. Memang suka mencabar sangat heh!

"Woi Ed jangan buat hal la" marah Wiz

Emir dan Awish melangkah keluar dari khemah dengan muka masam. Ni kes tido lambat la main game malam tadi.

"Awish,kau rasa Ifa tidur nyenyak tak malam tadi dah la kita sedap-sedap main game"tanya Emir tiba tiba. Dasar main game tak ingat dunia!

"Memang takla nyenyak.Barai terok kot dia malam tadi" kata Awish.

"Hurm"muka Emir yang masam terus berubah segar kerana memikirkan princessnya itu.

"Emir dan Awish keluar serentak bhai dari khemah" perli Draky.

"Ha kau ni nak pegi mandi bile nak kene siram air panas dulu ke?" jerkah abang fasi itu mengejut.

"Okay bang saya mandi sekarang" kata Draky sambil bergegas menuju ke sungai.

"Padan muka" kata Arel yang memerhati Draky dari tadi.

"Woi Qimie bangun" kejut Esyad perlahan.

"Hm" dengan sekali kejut Qimie dah bangun dan bergerak ke sungai.

"Ifa bangun la aku dah kejut kau banyak kali dah sampai aku dah siap mandi" bebel Isha.

"Mandi?" tanya Ifa blur.

"Yela mandi sungai" balas Isha selamba.

"What? Sungai? Sejuk gila bhai pagi pagi macamni"

"Aku tanak mandi" pinta Ifa.

"Ha pengotor aku bagitau Emir nanti" ugut Isha.

"Ha? Yela aku mndi. Dah tepi aku nak keluar" kata Ifa pasrah lalu mengambil keperluan untuk dia mandi.

"Sebut Emir je terus bergerak. Haha dik cakap jela kau suka dia" bebel Isha sendiri.

"EVAA,WHERE'S MY PERFUME?" tanya Ily sampai satu tempat perempuan dengar suara dia.

"FIND IT YOURSELF GIRL, I WANT TO CHOOSE MY HEADBAND" jerit Eva balik membalas suara Ily.

"Woi diam la takyah nak memekak pagi pagi buta ni" marah Mel sebab orang kacau dia tido.

"Macam dia dua ekor je ade kat camp ni" bebel Mel dalam keadaan tutup mata.

"Oii Mel bangun" kejut Eris untuk kesejuta kali.

"Dari before aku mandi sampai after mandi kau belom bangun lagi" bebel Eris.

"Ni aku da sediakan hoodie kau dengan converse kau" bebel Eris lagi.

"Diam la makcik memekak je" kata Mel sambil membaling bantal ke muka Eris.

"Lantak kau la" marah Eris.

Reen dengan Leen dah siap berpakaian sweater with Adidas superstar. Sweet siaa baju sama!Wow diorang ni memang punctual sikit.

Eris yang nampak kelibat twin tu terus memanggil.

"Wei tolong aku Mel tanak bangun" rungut Eris.

"Serious la Ifa yang susah nak bangun tu pon dah otw mandi" kata Leen terkejut.

"Ha sekarang turn korang lak kejut dia aku nak pakai foundation" arah Eris.

"Takdir"kata Reen dengan Leen serentak

Hot Stuff Enemy (C)Where stories live. Discover now