Satu GI tertanye tanye harini kenapa muke Roses dengan DK berseri seri? Fuh memancar aura. Semalam muka kalah orang period masing-masing. Well dah berbaik kan senyum sampai ke telinga la.
"Dah pahal semua pandang kita ni?" tanya Reen.
"Tah macam aku baru lepas zina lak," kata Eva lalu gelak terbahak-bahak.
"Haih, happy semacam je," soal Thia dengan sinis.
"Habis takkan la nak moody. Lagipun kitorang happy dengan kitorang-kitorang, bukan dengan L E L A K I" kata Mel sinis dengan perkatan 'lelaki' sengaja ditekankan.
"Hahahha perli nampak," soal Amanda.
"Aik? Terasa ke? Oh lupa MURAH kan?" jawap Isha.
"Kurang ajar," pipi Isha di tampar oleh Zafyra tetapi sempat dihalang oleh Awish. Macam superhero dah DK ni,setiap kali Roses ada prob, dia orang confirm ada time tu.
"Kau jangan sentuh dia," bisik Awish pada Zafyra. Nak jadi hero kan.
"Kau jeles ke ha takde pipi comel macam aku?hehe" tanya Isha hahahha saja angkat bakul sendiri.
"Harini korang pakai bedak berapa inci ni?" tegur Reen.
"Macam pakai tepung kat dapur je duh, haha" tambah Leen saje nak memanaskan hati the beluts.
Bile diorang dua beradik ni dah masuk line menganjing ,tak habis la sampai esok jawabnya.
"Shut up your mouth,bitches" marah Irina apabila kembar dua orang tu tak habis habis menganjing.
"Haha tanokk" balas Reen selamba sambil menjelirkan lidah.
Qimie yang tengok diorang gaduh dah gelak terbahak bahak kat sebelah Reen. Macam budak-budak.
"Hei Qimie, you pahal gelakkan I" marah Thia bile crush die gelakkan die.
"Hoi bodoh, mulut aku kan lantak aku la,haha" tambah Qimie saje nak memanaskan keadaan yang sudah sedia tegang.
"Korang ni memang tak serik-serik kan lepas kejadiaan haritu" ujar Ily psycho, saje nak mengingatkan peristiwa di markas haritu.
"You pikir I takut ngan korang ke?" kate Amanda berlagak
"Kau jangan sampai aku maki kau kat sini, jatuh reputasi kau nanti sebagai budak hot GI" bisik Ifa ke telinga Thia.
"Dahlah guys jom blah, kite tak gaduh ngan budak budak tak matang" perli Zafyra.
"Die yang tak matang, aku hempuk ngan beg school aku, koma setahun, haish bodoh punye betina" bebel Reen
"Tenang la kalau diorang usik lagi, kitorang takkan teragak agak nak bunuh diorang" kata Ed untuk menenangkan hati Roses.
"Sebelum kau bunuh, aku yang bunuh diorang dulu, first die sentuh Ifa, sekarang Isha pulak, memang mintak nak kene bunuh ngan aku la" balas Mel dingin.
"Tah, dah melebih! Aku tak sentuh pon dorang, berani betul nak sentuh cousin aku, double shit!" kata Eva selamba.
Roses berlalu pergi meninggal Devil Knight yang tercengang dengan percakapan mereka. Yes, Mel paling pantang kalau orang luar sentuh cousin dia.
"Merajuk lagi ke tu? Aduh" rengek Esyad.
"Tak, dorang tengah panas tu,tunggu diorang sejuk baru tegur. Eee semalam baru happy, harini datang bala baru pulak," rungut Awish.
"Nasib baik lawa, kalau tak dah lame aku bunuh," usik Draky.
"So? Ed? Kau ada plan ke nak kene kan 'the barbie lunacy' tu?" tanya Wiz.
YOU ARE READING
Hot Stuff Enemy (C)
Novela JuvenilBlackRoses? Semuanya cucu Tan Sri Dennis Franz tetapi mereka tiada pertalian darah. Hanya disebabkan keluarga mereka mempunyai hubungan bussines, mereka menjadi cucu angkat Tan Sri Dennis Franz. Dapatkah mereka setia berlapan hingga ke akhirnya? Gad...