HSE12

3K 151 2
                                    

Sampai saje di villa, mereka semua baring di atas sofa kepenatan. Dahla tak dapat nak seksa orang, tambah pulak DK bagi ceramah free je.

"Argh, aku nak bunuh dia," rungut Mel.

"Kau rasa, dorang ada plan lain tak," tanya Ifa.

"Soalan tu biar la pandai sikit" perli Isha

"Ofcoslah ada, dorang tu gila," jawap Eva.

"What's next plan?" tanya Leen

"Aku nak pergi race esok malam," jawap Mel selamba.

"Nak ikut," pinta Roses serentak.

"Korang tu dah la gegirl,bole ke ikut aku?"Mel cuba memperlekehkan Roses.

"Boleh okay,kau ape tau"kata Eris menyakinkan Mel

"Kau Eris nak ikut aku? Bau asap rokok nanti bising busuk, panas nanti menyalak-nyalak kat telinga aku, nampak orang cium-cium nanti kau sound" tambah Mel sinis

"Kau tak tau situation kat sane macam mane. Memang tak la aku nak bawak kau lagi, huh menyusahkan aku je nanti" Mel saje nak memanaskan Eris

"Ala boleh la Mel" Eris cuba pujuk Mel untuk ke sejuta kali

"Boleh,boleh blah" gurau Mel sambil ketawa.

"Ha ikut la tapi nanti kau duduk ngan roses yang lain tau?" terang Mel.

"Okay" balas Eris.

"Tapi.. Kalau DK nampak camne?" tanya Eris

"Kesah apa aku? Dorang tu race bole pulak, sampai aku kene duduk berkurung kat rumah kepala otak dia la," bengang Mel di buatnya.

"Okay, esok kite pegi," kata Isha.

**🥀**

"Ily! Cepatlah kau nak ikut ke tak?!" kata Eva.

"Yeye, sabarlah aku tengah cari perfurme ni," jawap Ily.

"Eeee kau ni, sehari tak susahkan aku tak sah en," marah Eva.

"Sape suruh kau tunggu aku, aku pergi sendiri bole la," kata Ily selamba

"Bende Mel yang suruh tunggu kau, kau ingat aku ada kesabaran yang tinggi macam Mel ke boleh tunggu Eris make up berejam" kata Eva.

"Ha tunggu jela kejap,kakak kene ade kesabaran yang tinggi tau" kata Ily selamba sambil mengenyitkan mata kat Eva.

"Otak die" Eva dah mengamuk.

Malam tu diorang guna kereta masing-masing sebab kalau ade pape jadi senang nak larikan diri.Bile polis serang litar ke,so better jage jage en.

Suasane di litar race bising gile. Eris pon ape lagi start la enjin membebel die, fuh bikin gua panas.

"Mel, harini kau race dengan sape?" tanya Isha.

"Tah tak silap aku,Joshua kot" ujar Mel.

"Die tu drift king kawasan ni duh, kalau aku menang malam ni litar ni aku punye, haha" kata Mel riak. Dia dah banyak litar die dapat sebab menang, so tu die riak sikit malam ni.

Hot Stuff Enemy (C)Where stories live. Discover now