Pada malam itu, Roses semua sibuk melakukan persiapan rapi sebelum bertempur dengan musuh ketat mereka iaitu Paul Albert dan The barbie lunacy.
"Isha, Reen, senjata?" Tanya Mel untuk memastikan tiada barang yang tertinggal.
"Check" jerit Isha dan Reen serentak.
"Isha kau bawak ape?" Tanya Mel kasar.
"Bomb, samurai, beretta m14" balas Isha yang sedang menggilap samurai silver bercorak burung phoenix miliknya.
"Reen?" tanya Mel kepada Reen pula.
"Revolver, senapang, sniper" balas Reen balik yang sedang memasukkan peluru ke dalam semua senjata api.
"Eva, kenderaan kita esok dah siap?" Tanya Mel kepada Eva di hujung sudut yang sibuk menaip naip sesuatu di laptop.
"Dah" balas Eva laju.
"Eris, what's the plan?" Tanya Mel kepada Eris yang sedang menconteng sesuatu di kertas besar di atas meja.
"Okay here the plan" Eris bentangkan plan di depan Roses.
"Kita akan masuk lalu atas, iaitu guna private jet" terang Eris perlahan-lahan.
"Means kita bertempur nanti akan ada Mia?" Tanya Reen teruja.
"Em exactly, yes" balas Eva malas untuk melayan kerenah kanak-kanak Reen.
"Malam tadi aku check sistem, Paul Albert tempah satu perempuan untuk one night stand dengan dia" terang Eris dengan penuh berhati-hati.
"You mean that girl Ifa, will be that girl?"tanya Isha dengan nada kasar.
"Probably yes, sorry" Eris memohon maaf lalu menyambung semula perkara yang tergendala sebentar tadi.
"Ily pulak akan seludup Ifa untuk masuk ke markas Albert Paul dengan the beluts sebagai orang kepercayaan Albert Paul, faham?" Terang Eris senafas.
"Tak" kata Ily selamba.
"Kau dengan Ifa akan guna kereta and kitorang akan guna private jet" terang Eva pulak.
"Okay faham-faham" kata Ifa dan Ily serentak lalu menganggukkan kepala.
"Kau dengan Eva?" Tanya Leen pelik. Dia takpayah terang pon dia tau tugas dia, sah-sahlah kena bersihkan semua bangkai yang diorang buat.
"Ouh kitorang akan duduk dalam private jet, Eva akan hack cctv dan aku akan bantu dia apa yang patut, contohnya menyerang dari atas guna bomb atau bazoka" terang Eris laju.
"Isha, Mel, Reen ambil kedudukan masing-masing, pastikan semua keperluan cukup untuk kita berperang esok" arah Eva.
"Baik" balas Mel,Isha dan Reen serentak.
"Kita nak buat ape dengan diorang Mel?"tanya Eris sambil mengetuk-ngetuk pen ke permukaan meja.
"Bunuh je, aku taknak bawak balik sebarang sampah dan bangkai" kata Mel dingin dan tanpa perasaan.
"Okay cun lagi senang kerja aku nanti" kata Leen dengan nada gembira.
"So, kau akan join Reen dekat bahagian atas untuk headshot, Mel dengan Isha bawah jaga pertahanan " terang Eva.
"Takkan kita je kot? Cukup ke?" Tanya Ily dengan muka blur dia tu.
"Sah-sahlah tak cukup budak kecik, nanti anak buah daddy Richard turun padang jugak" jawab Eva lembut.
"Okay now, sambung kemas ape yang patut, esok hari penting kita" kata Mel lalu berlalu pergi keluar dari bilik perbincangan.
"Biar kita berjuang sehingga titisan darah yang terakhir" kata Isha teruja.
YOU ARE READING
Hot Stuff Enemy (C)
Ficção AdolescenteBlackRoses? Semuanya cucu Tan Sri Dennis Franz tetapi mereka tiada pertalian darah. Hanya disebabkan keluarga mereka mempunyai hubungan bussines, mereka menjadi cucu angkat Tan Sri Dennis Franz. Dapatkah mereka setia berlapan hingga ke akhirnya? Gad...