Torture II
Susuk tubuh yang sedang duduk meringkuk di hujung sudut bilik sel direnung tajam sambil bibir menguntum senyuman yang cukup sinis .
Kerusi kayu yang telah tersedia di tengah-tengah bilik dilabuhkan duduknya .
Isyarat tangan diberikan kepada anak buahnya untuk mengejutkan perempuan yang sedang tidur pulas itu .
Dua orang anak buah Ashrell hanya mengangguk faham lalu menapak mendekati batang tubuh Helena .
Baldi sederhana besar yang diisikan dengan air sejuk diangkat lalu dengan tidak semena-mena tubuh mengerekot itu disimbah dengan air sejuk itu .
Helena yang sedang tidur itu terkejut lalu dengan segera membuka kelopak matanya .
Badannya yang tadi panas dan berpeluh kini mulai menggigil dan menggeletar kesejukan apabila disimbah dengan air sejuk itu .
Habis basah rambut dan bajunya sehingga hampir menampakkan pakaian dalam perempuan itu .
Helena berusaha menyalurkan kekuatan kepada tubuh badannya yang sudah lemah dikerjakan oleh anak buah Ashrell tanpa henti .
Posisi badan dibetulkan agar dapat bersandar di dada dinding .
Anak mata hitam milik perempuan itu ralit merenung sebatang tubuh yang sedang galak merenungnya di tengah-tengah bilik itu.
Dalam pada masa yang sama , Helena mengeluh kesejukan apabila dingin suhu itu mula menjamah kulitnya .
Terasa sampai ke sum-sum tulang .“ How do you feel , Miss Helena Iris ? Sakit ? ” soal Ashrell mendatar sambil pandangan langsung tidak beralih daripada merenung sekujur tubuh itu .
Api kemarahannya membuak-buak naik apabila melihat tiada reaksi yang keluar daripada mulut jahat perempuan itu .
Helena menyungging senyuman sinis . Walaupun badannya sudah dilanyak dan dibelasah teruk oleh anak buah Ashrell , tetapi dendam dan kebenciannya pada lelaki itu masih belum terhakis .
Malah dia makin berani membalas renungan tajam Ashrell .
“Pergi mati dengan caring kau Ashrell ! Aku tak kisah. Aku cuma nak kau dengan bini kau tu mampus ! ”
Helena menjerit lantang sambil menggerakan badan ke kiri dan ke kanan untuk melonggarkan ikatan pada pergelangan tangannya .
“ Haha.. Aku tak tahu nak kesian atau nak gelak dengar impian mengarut kau tu ! Pergi jahanam dengan sumpah kau tu . ”
Keras sekali nada Ashrell membalas percakapan Helena yang menghina Dheya .
Kali ini tahap kesabarannya sudah mulai menipis seperti kulit bawang . Anggukan kepala diberikan kepada anak buahnya untuk melakukan perkara seperti apa yang disuruh . Batang tubuh Helena ditarik dan diheret-heret ke tengah bilik .
Suis butang berwarna merah yang terletak di dinding pintu masuk ditekan oleh Faliq lalu muncul sebuah kolam bulat besar dari arah bawah tanah .
Helena yang sedang menunduk lemah itu dipaksa menoleh ke kolam oleh anak buah Ashrell .
Helena hanya menurut dan mengangkat kepala untuk melihat ke kolam besar itu sebelum matanya membulat besar.
YOU ARE READING
Isteri Encik Mafia [C]
Romance"She is my weakness and my beautiful little secret." Syed Ashrell Lee | Dheya Nasuha ⚠️ Dalam proses edit balik ⚠️ Ayat tunggang langgang ALL RIGHT RESERVED BY @Nuristina__