38

949 75 5
                                    

Perspectief Nordine
Aangekomen bij mijn vaste clannie zie ik hem onderhandelen met iemand anders. The fuck gebeurt hier nou weer, wie is deze junk. Ik stap mijn auto uit en loop naar de twee jongens. 'EEY , WATTEFACK DOEN JULLIE EH WOULD KHAB' de jongens draaien van schrik zich om en ik schrik van wie ik zie die mijn clannie probeert af te pakken. Het is een van de jongens die we zochten die niet in het pand was, de belangrijkste jongen, de broer van Issy die Nassim had vermoord, ik dacht dat hij in Qatar zat maar hij is gewoon in Nederland met clannies bezig en niet eens clannies voor hun pand, gewoon clannies voor zichzelf. Hij pakt duizenden euro's en het pand weet van niks, hij pakt mijn klanten af en is met alle punten aan slechte dingen die hij doet een nutteloze kanker hond.

'Hayhayhay, kijk eens wie we hier hebben.' Glimlach ik. De jongen trekt zijn pistool. 'Wat wil je doen?' Zeg ik spottend. 'Kanker op, deze klant is van mij.' Antwoord hij. 'Deze klant is van jou? Hij koopt al 10 jaar hasj bij mij waar de fuck praat je over, je steelt andermans klanten, besef je wel dat je dat dit keer bij de verkeerde hebt geprobeerd of niet a bledder.' Ik loop dreigend naar voor en negeer het pistool. Ik spuug over de jongen heen. Mijn klanten afpakken, ben nog niet klaar met hem. De jongen doet niks maar zijn ogen spreken boekdelen van angst. 'Wat gaat je baas zeggen als hij erachter komt dat je hem naait en zelf duizenden pakt op andere mensen hun naam?' Lach ik. 'Je gaat niemand iets vertellen.' de jongen haalt de trekker over. 'Ik wil een deal met je sluiten en dan hou ik me bek.' Zeg ik angstloos. 'Wat moet je?' De jongen laat het pistool rusten. 'Jij verteld me wat jullie precieze plan is qua onze pand en ik snitch je niet.' Leg ik voor. Ik steek mijn hand uit. 'Deal?' Ik zie de jongen twijfelen. 'Jullie hebben mijn broer vermoord..' Hij trekt zijn pistool weer tevoorschijn en laat mijn hand hangen. 'WESH IS HET EEN DEAL OF NIET?' Verhef ik mijn stem. De jongen kijkt verward voor zich en kijkt daarna op. Hij schudt mijn hand. 'Deal.'

Perspectief Saloua
Ik heb Nordine niks laten horen van me. Maar ik heb echt rust nodig. We zitten in de auto terug naar ons hotel. Ik denk dat ik Nordine zometeen iets terug ga sturen maar ik weet nog niet precies wat, sowieso niet van wat er is gebeurd in die hotelkamer met die drugs, dat boeit hem toch niet. Ik pak mijn telefoon en ga naar het gesprek met Nordine. Hij heeft zijn profielfoto veranderd op whatsapp naar zo'n foto die op die typische ici.cest. --- accounts zitten van een man en een vrouw wat dus zogenaamd goals hoort voor te stellen, zulke plaatjes vind ik geen goals, ik vind ze by the way wel heel leuk. Hoe ga ik beginnen? Ach, wat boeit het schrijf gewoon.
S: Alaykom Salaam Nordine, met mij gaat het goed hier in Qatar, het is mooi weer en gezellig, ik vermaak me hier wel. Hoe is Nederland?

Verstuurd. Ze3ma nog die Aleykom Salaam d'r bij voor extra sjnoen, hij had alleen mijn naam geschreven, jood.

1 vinkje, ach joh, hij is vast wel in een kelder bij een lounge met een chick ofzo, weet ik het.

Nassim draait zich om. 'Sellie, heb je Amina al geappt?' 'Omg nee, helemaal vergeten door alles, ik ben echt een slechte vriendin.' Ik zie nu pas dat mijn whatsapp gesprek met Amina 170 berichten heeft van Amina. Ik open het gesprek en zie allemaal:
A: SELLIE BEN JE DOOD OFZO
A: H
A: A
A: L
A: L
A: O
A: REAGEER EH MOSIBA????

En dat dus 170x. Ik reageer snel.

S: Omg Amina, er is zoveel gebeurd enzo, ik had er helemaal niet aan gedacht om op mijn telefoon te zitten, sorry wollah sorry, hoe is het tot nu in België? Hier in Qatar gaat het goed, als we terug zijn in Nederland praat ik alles bij, vraag me niet waarom maar ik denk dat er hier in Qatar nog veel rwina gaat komen mijn broer en vader zijn gestrest ondanks dat ze naar moskee zijn geweest, er is dus wat gaande. Ik hou je op de hoogte, love you x❤️

Ik doe mijn telefoon weer uit. 'Heb haar geappt Nas..' Zeg ik tegen me broer. 'Ik ook.' 'Huh, waarom zou je Amina appen?' Ik kijk hem verbaasd aan. Hij word rood. 'Laat maar, ik begrijp het al.' Ik knipoog snel naar hem via zijn zijspiegel. Mijn ouders begrijpen er niks van en dat is alleen maar beter.

Twee weken later

We zijn nog steeds in Qatar, er is nog steeds niks gebeurd. Ik hoop dat dat zo blijft. Het is ochtend en we gaan ontbijten bij een bekende plek hier in Qatar, iedereen raadt het aan + me vader wilde het graag. We stappen de auto in om naar de ontbijt plek te gaan en mijn gedachten gaan gewoon weer naar Nordine. Ugh stopppp..

Mijn grootste probleem is echt mijn hoofd, wanneer ik gewoon een rustmomentje heb zonder stress vult hij zich weer op met stress of gedachtes over nutteloze mensen als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Aangekomen bij de ontbijt plek zien we dat het heel druk is op de parkeerplaats. 'Verkopen ze hier gouden timedjarin (eieren) ofzo..' Klaagt mijn moeder. Na 20 minuten rondjes rijden hebben we eindelijk een plek. We parkeren en ik kan bij het andere raampje naar binnen kijken. De man bij het raam van de auto naast ons heeft iets wat ik herken, ik weet alleen niet wat of waarvan. Weird. Hij kijkt me terug aan en ik kijk snel weg.

We stappen uit en lopen naar binnen. Er word direct een plek aangewezen door een van de medewerkers, het is het laatste tafeltje ergens helemaal in de hoek. 'Ik vraag me echt af waarom we hier naartoe zijn gegaan en niet gewoon room service hebben besteld..' Klaagt Nassim. We gaan zitten aan het tafeltje. 'Omdat ik jou moeder hier mee naartoe heb genomen toen ik hier voor het eerst was, ik zat midden in de problemen en was de meest gezochte man van Nederland, elke week op opsporing verzocht etc. Maar wat deed je moeder in plaats van uit angst van me scheiden? Ze ging 'm met mij chillen op vakantie in Qatar eh niffauwww..' Lacht mijn vader. Nassim en ik gaan stuk, om het verhaal maar ook om het feit dat mijn vader niffauwww zei. Mijn moeder kijkt glimlachend naar mijn vader. 'Hutsssss.' Lacht ze. Nassim en ik komen niet meer bij van het lachen, al de stress wordt even vergeten, wollah dit gezin is niet normaal.

Saloua & Nordine Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu