MERABA ARKADAŞLAR.
SİZİ AGLIYAN GÜLLE TANIŞTIRIYORUM.
BU GÜLÜN İSMİ GERÇEKDEN
"AGLIYAN GÜL" DÜ.
Sabah uyandıgımda Tufan yokdu gitmişdi.
Bu bir haftayı nerdeyse hiç fazla bir birimizi görmemişdik. Geceleri eve gec gelir sabah da erkenden kalkıp gidiyordu.
Galiba yüzümü bir an olsun görmeye takamülü yokdu. Bende onun bu tavrına uyarak hiç kendimi gözüne sokmak niyetim yokdu ve becere bildiyim kadar varlığımı ona hiss etdirmiyordum.
Kanpeden kalkdım. Nihayet yeni gelin imajımın süresi dolmuş okuluma geri dönücekdim.
Çocuklarımı çok özlemişdim. Bu bir hafta Tufanın da verdiyi sıkıntıyla bana bir sene gibi ğelmişdi.
Lavobaya gitmeden kanefeden yatağımı kaldırdım kimse görmesin diye.
Lavobada elimi yüzümü yıkadıkdn sonra üzerime bişeyler giydim. Çok sıradan olmuşdu.
Düğünden sonra ilk kez sokağa çıkıcakdım. Böyle şeylere çok önem vermesem de Esma sultanın tenbihiyle daha şık bişey giymeyi düşündüm ve dolaba ne giycem diye gözlerimi zillerken Leyla kapıyı çalmadan içeri daldı.
Abla günaydın diye üzerime atladı.
Ben de ona sarılarak aşk olsun dedim. Ne diye kapıyı çalmıyorsun?
Belki ben çıplağım,"
Sırıtarak ağzımdan çıkan kelimelerle bana kaş göz yaptı. Kusura bakma abla alışkanlık.
Ben hala alışamadım bu duruma. Ama doğru söylüyorsun her an seni çıplak yakalıya bilirim .
Suratımı asıp kaşlarımı çatdığım an kollarını boynuma doladı.
Yanağımı öpüşleriyle taciz ederek abla nolursun öyle yılan gözüne donderme şu güzelim gözlerini.
Benim senden başka bu konakda arkadaşım yok . Sende bana surat asma lütfen.
Aman Leyle yaltaklık yapma da yardım et.
Kolarını boynumdan alıp ğiyinmene mi?
Evet bu gün okula gidicem. Ne giysem acaba?
Gözlerini bereltmiş abla çok güzel giymelisin. Artık sen Tufan dayımın karısısın.
Çekinin çekilin Tufan Şivanının güzeler güzeli karısı geliyor diye hararetli bir gösteriş yapdı.
El çalıp iyi güzel palyaçolukdu.
Ve onun bu sabahki atom enejisine hiç benim hızım yetmezdi, bu yüzden mavi bir elbiseyi alıp bunu ğiyicem dedim.
Hemen alıp yerine fırlatdı.
O olmaz abla o ne ya ağlıyan gelin havası gibi.
Sen bu gün şöyle güzel şık ben burdayım! ben geldim diyen bir elbise giymen lazım.
İyi ya ben bu gösterişi kime yapıyorum acaba bi onu da söyle bilelim bari?
Off ya abla senin bu tavazun öldürucek beni. Hem ne demişler "çok tavazukar olma seni gerçek sanmazlar"
Ayy Leyla kurban olayım sen dün gece ne yedin de bu sabah böyle uyandın.
Lütfen bişey seç gec kalıcam .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
FanfictionDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...