Konağa vardığımızda Nihal hala dönmemişdi. 9 bucukdu ve bu durum kuralara haykırıydı.
Nerye gitdi bi kız?
Yoksa Abdullahı mı kaçırdı ?
Salona geçmemizle Esma anne telaşla , Gül kızım Nihal yok mu?
Yok dedim, hemen yüzü asıldı.
Bende sizinle sandım. Ara bu deli kızı bakalım nerdeymiş.
Tufan koltuğa yaylanıp Lilayla baba kız muhabetine dalarken ben arkadaşımı aramışdım.
Alo kızım nerdesin?
Nerdeyim mi? diye sarhoşları andıran tabiriyle, Abdulla allo Abdula diye seslendi. Biz nerdeymişiz diye sordu?
Kızım sen sarhoş musun ?geberticem seni.
Noldu bebeğim aaa,?Sende ağa kocandan beter hanımağğğa olmuşsundur. Ne var yani içdiysek.?
Nihal yeter zevzekleme konağa dönün.
Başş üstüne ağam, hanım ağğam diye benimle bi alayda edip kapadı.
Esma sultan asık suratıyla nerdeymiş?
Kulubdeymiş anne. Merak etme Abdullah yanında.
Dudağının altında bişeyler söyleyip odasına yöneldi.
Bende baba kızın yanına oturdum.
Ödevlerini yapdın mı lila?
Yapdım Gül . Ama bi süferkini de seninle yapmak isterim.
Tamam güzelim afferin sana. Yarın ki ödevleri birlikde yaparız söz.
Atakann nerde?
O bombonla tartışdı, Esma ninemde kızdı ona. Çocuklar kedinden büyüklere sayğılı olur diye.
Hımm anladım. Küsmüş yani,! Ama Esma ninen dogru söylemiş.Çocukda olsan, büyükde karşındakine sayğılı olucaksın.
Tufan Halime ablanın getirdiyi kahveni alarak sertleşen sesiyle, küsmekde ne diye Lilaya hadi git yat geç oldu dedi.
Lila babasına bir öpücük kondurup giderken , bende bi Atakanna bakım dedim ama Tufan sertce bileğime yapşıp otur dedi.
Tufan çocuk ,,..
Gül otur dedim. Küsmek de ne? Erkek çocuğu bu. Bu gün sana, bana naz satarsa , yarın karısından evinden küser gider. Erkek olmasını bilcek.
Ama Tufan bunu ona anlatmamız gerekmez mi? Çocuk öyle damdan düşer gibi nerden bilicek küsmesi gerekmediyini?
Anlicak. Böyle arkasından yılan gibi sürünen birilerinin olmadığını görünce , pek incinicek bişey olmadığını da anlıcakdır.
Kafamı itiraz elmati olarakdan sallayıp, bunlar zemane çocukları dedim ama, hemen de azarı işitdim.
Ne çocukları olurlarsa umrumda değil. Erkek çocukları gerçek bir erkek gibi, kız çocuklarıda bir hanım gibi yetişicek bu konakda.
İyi tamam senin istediyin gibi olsun dedim küsmüş halimle. Ama bari çocuğa annesinin öldüğünü söyle.
Kahveni yudumlayıp, çok isterim ama yapamıyorum dedi.
Daha hiç bişey söylemedim. Hem ben ne dersem diyeyim sonuçta onun çaldığı düdük aynıydı.
**********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
FanfictionDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...