Gül .
***
O gece Tufan bana uzun uzun anlatıca]ım dediği şey,.. bir kaç kelimeyle bitmişdi.
" Kaç zamandır öğremnmişdim, ancak net olsun diye bişey söyle miyordum"
"Fira test yapdırmış."
"Ve bunu birileri pilanlamış yakında bulucaz."
Bitdi, !
uzun uzun konuşucaklarımız şeyler bundan ibaret idi. Bu hadise saatlerce konuşula bilecek bişeydi ve kocam üç cümleyle basitleşdirmişdi.
Neyse hiç üzerine gitmeden başımı göysünde rahatlayıp sabaha kadar keyf uykusu çekmişdim.
***
TUFAN.
****
Bay, bay b,. bay kimler gelmiş ammca oğluna bak sen, diye oturduğu koltuğundan kalkan Miran Tufana doğru adımladı.
Merhaba Miran .
Hoş geldin ammcamın oğlu, yoksa "" ağa mmı" demem hoşuna giderdi,. dedi kışkırtıcı bi şekilde.
Hoş bulduk Miran,. hoş bulduk da, ammcamın oğlu. Sen pek hoş karşılayana benzemiyorsun.
Niye noldu ki ? diye arsızlaşan yüzüyle gel otur dedi.
Yok benim çakkalarla işim olmaz. Sana bir soru sormaya geldim.
Vay , vay, vay desene ağalığım tutmuş hesap sormaya geldim. Daha erken değil mi? ammcamın oğlu,. Sonucta Berdan ağanın hala canı sulu.
Sen tasa etme Miran ben hadsizliyi sevmem. Elbet oda olucak ama her şey sırasıyla,. adabıyla Miran. Bak uzatmicam Yıldırım Karataşı sen mi getirtin buraya, beni bitirmek için.?
O irenc kahkahasını atıp, istikbarata adam mı yerleştirdin.? Sırıtmışdı ama sözlerimden çok olduöu aşikardı.
Miran sabrımı zorlama , bi kere hayatında erkek ol sinsi çakal gibi değil yüzüme söyle. Hadi söyle benden nefret etdiyini, söyle nedenlerini, beni bitirme arzunu?
Söylerim lannn senden mi korkucam. Senden korkan,............
O kelimeleri boğazına tıkarcam ama önce dökül bakalım.
Sen mi yaptın? neden yaptın? Bu kinin nefretin sebebi ne?
Ben yaptım lannnn,.. varmı bi diyeceyin. ?
Ben Yıldırımla anlaşdım. Su projesi senin sonun olucak. Beş kuruşsuz geldiyin yerlere göndericem seni. Şimdiye kadar sakladım ama bundan sonra hodri meydan. İyi olan, hakk eden kazansın. Haa bu arada Merdan amcanın kucagına aölayıp beni şikayet etmek yok.
Ne o Tufan ağa 18 sene Avrupada cirit atıp gününü gün edip, keyfine keyif katıp, nataşalarla düşüp kalkıp, sonrada dönüp hiç bilmediğin bu topraklara ağa mı olucakdın.?
Senin derdin ağalık mı? ne kadar da ahmakmışsın.
Evet ağalık. Ben Şivanilerin en büyük torunuyum. Bi ağalık varsa bana düşer. Kulagğnı aç iyi dinle,. ben babam Merdan ağa gibi ahmak değilim.
Zamanında en büyük oğul o olduğu halde ağalığı baban Berdan ağaya vermeseydi şimdi bunların hiç bir olmazdı,. bende senle uraşmak zorunda kalmazdım. Neymiş yok Merden ağa çok kinliymişde, merhametmli değilmiş de, hirsina yenik düşüyormuş da,.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
FanfictionDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...