İHANET. Bölüm 51

955 24 6
                                    

TUFAN.

**

Diyorlar ki çok kadim zamanlarda Gök annanın çok güzel bir kızı, yer babanın çok yakışıklı, kolu kuvetli iğit bir oğlu vardı.

Bir gün Gök ananın kızı   gökden inen yağmurla   süzülerek yer yüzüne iner ve yer babanın oğluyla  bir araya gelince gencler bir birine aşık oluyorlar. Ve kız göklerde  bi zamanlar kendisine de" seni seviuorum" "dediği nişanlısını,.,,   oğlan da  yer yüzünde  ki sevgilisi  Rüzğarın kızına  verdiği sözü unitur

Gök ananın kızı kendini yakışıklı iyite öyle bir kapdırır ki,  yağmurdan sonra denizde oluşan buharla göklere dönmekden  bile  vaz geçiyor.

Yer babanın oğluyla kol kola gezerken iğit kıza yerdeki güzelikleri göstererek övmeye ve onu yerde kalıp onunla evlenmesine ikna ediyor.

Gök anna bunu duyunca çok üzülüyor ve kızının bir ann önce ona  ve  de nişanlısına  dönmesini istiyor. Aksi halde bu ihanet aff edilmicekdi.

Ama kız kararlı sevdiyiyle evlenicek.  Yaptığı ihanete ramen mutlu olmanın peşinde koşarken hiç bir ihanetin arkasında mutluluk olmamicağı gerçeyini unudarak.

Anne Gök çok üzgün ve  kendi kızının ihanetini bir türlü aff edemiyor ki ona bu ihanetin bedelini ödemeden ölme duasını ediyor. Ve böylece  yer yüzünde ilk ihanetin bebeği doğuyor ki   yıllar seneler bir birini kovalarken, "ihanet bebeği" büyüyerek yetişkin çağına yetdiğinde ilk annesine ihanet ederek onu vefazıslıkla suçlayarak kendi elleriyle boğuyor. Bu ilk  can faciasıydı ki tohumlarını ane kendi elleriyle dikmişdi.

İhanet tohumu.!

Ve böylece bu ihanet bebekleri  seneler geçdikce çohhalarak,  aileleri,.  yuvaları param parça etmekle  kendi nefsinin arzularını yerine getirmekden zevk alıyor.

Zevk aldıkca ihanetini büyütüyor, büyütdükce  insanlığın her  şekilde hayatlarına giriyor.

Kardeş olarak, anne, baba olarak, ya bir akraba, ya bir dost, yada bir çalışan.

Evet " İHANET"

**

 
O ihanet ki,  etrfında olanlar çok büyük bedel ödemek zorunda kalıcaklardı.

Hemde yıllarla,  tam olarak 42 sene Berdan ağanın sofrasından pay alan birinin ihaneti .

"ÇAKAL  Kaslm."

Tam adına uygun sinsice yıllarla tasarlanan bir pilan.  Adına "aşk" dediyi bir neferetden yoğurduğu  ihanetli,.    kendiyle beraber her kesi yakmaya niyetli bir düşman.

TUFAN.

**

Kasımın  maskeden sıyrılan   halini gördüğüm anda onun ellerilme parça parça edeceyim vardı. Her tikesini kulağı boyda yapıp köpeklere yem ediceyime yemin etdim.

Ve sinsice yüzüme sırıtan haline yazıklar olsun dedim.

Berdan ağanın ekmeyi gözünü tutucak.,  aşalık herif neden yaptın? neden diye bağırmışdım ki Tayfur daha da korkdu ve artık bağırmak yok Tufan diye kendime sövmüşdüm.

Sakin ol paşa,  sakin  ol   Tayfur yok bişey   amacam, .seni kurtarıcam. 

Kahkaha atark, elleri bağlı çocuğun kafasına dayadı silahı, bak Tufan çocuk benden değil senden korkuyor. Haksız da sayılmaz. O elalarını bereldince baya bir korkunc oluyorsun.

Burak aşalık burak kurtuluşun yok ikisinide burakıcaksın.

Ahhbe Tufan senin bu havalıı  hallerin beni öldürücek,    hem  senin kaçdığını biliyordum .

GÜL . (  TAMAMLANDI..)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin