Tufan.
****
Merhaba abi.
Merhaba lan nerdesin telefonlerima da cevep vermiyorsun? diye Tufan kudururken Boran karşısında modu düşmüş adam gibi? nebiliyim abi dedi ben bile nerde olduğumu bilmiyordum.
O ne demek?
Hiç diye abisinin kollarından çıkarak önüne oturdu ve zayıflayan süratını ellerinin arasına alıp , abi ben Sedayı arıyordum.
Seda kim oğlum?
İçeri giren Özgür abi kahveleriniz diye kahveni burakıp çıkmışdı.
Boran arkaya yaslanıp şey dedi, hani sana dedim ya birisi vardı,
Eee öyle bişey söylemişdin,!
İşde oları aramaya gitdim.
Olları derken?
Abi bana hamileyim demişdi. Belki doğru söylemiş, ben o doktor raporundan sonra kendime gelemiyorum. Sürekli kabuslar görüyorum . Belki benim bi çocuğum var ve benden habersiz ihtiyac içinde büyüyor.
Bu beni deli ediyor ağabeyim.
Tufan dişlerini sıkıp, kala bildiğince sakin kalarak önce zehir tadında olan acı kahvesini yudumladı ardından da o kalınlaşmış sesiyle sakince beni delirtme Boran dedi.
Kaç zamandır bunun için mi yoksun ortalık da?
Boran şaşırmış, evet abi . Niye sinirleniyorsun ki, konu beni çocuğum. Elbet arıcam.
Boran sabah sabah delirtme beni. 10 milyonluk şehrde kapı kapı çocuk mu aricaksın?
Evet abi gerekirse kapı kapı çalıp aricam.Sen hiç rahatsız olma.
Tufan yumruğunu masaya indirip, lan ben sana arama demiyorum ahmak elbet aricaksın ,.ama önce bi ne aradığnı bil.
Ayrıca eyer öyle bişey olmuşsa butlaka bi yerde bi ip ucu vardır. Önce sen bi kendine gel sonra birlikde arayıp bulucaz.
Ama abi benim burda kalmak niyetim yok. Çocuklara söyledim dönücem Istanbula birlikde aricaz.
Boran hiç bi yere gitmiceksin. Zeliha bitdi ne olduğu belirsiz bi hayaleti mi aldın hayatına?
Abi lütf,..
Suss sus gebertmiyim seni. Sen hiç aynada kendine bakıyor musun?
Yok abi bakmıyorum.
Neden?
Ne biliyim öyle serseri gibi yaşıyıp gidiyorum. Vicdan azabı çekiyorum. Ya çocuğum bensiz büyürse?
Boran hiç bir sırr sonuna kadar sırr kalmaz. Eyer öyle bişey varsa mutlaka bulunacak. Ama ben senin böyle kendini harab etmene izin vermem evleniceksin.!!
Ne dedin?
Şaşırmışdı Boran,. hemde hiç beklemediyi bişeydi.
Evleniceksin diyorum.
Ama abi ben bi bulayı,..
Yeter Boran diye sesini yükselten Tufan daha fazla saçmalamasına izin vermedi. Hayatını bi hayaletin peşinden koşmakla geçirmene izin vermem.
Evlaniceksın ! Hayatını kurucaksın aynı zamanda çocğgunu da arıcaz. Anadın mı?
Anladım abi.
İyi güzel.Esma sultana bi sor bakalım sana kimi uyğun görmuş. İlkinde olduğu gibi bi soysuza daha bulaşmanı istemiyorum. Söylesin sende onay verirsen, gönlün tutarsa bu işi hiç uzatmıyalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
Fiksi PenggemarDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...