TUFAN.
Tufan bak paşam kardeşini bir Leylanın çocukluğuna satamadın yaa sana verdiyim zahmetler helalin olsun. Hem seni utandırıcak bişey yapmamış ki Leyla. Gitdiğinde bir arıza çıkarma paşam Doganların konağında.
Esma sultan sabah sabah o kızın adını anıp tepemi atdırma.
Tufan yapma oğlum o senin yeğenin.
Ama ayağımın altına almak istedğim yeğenim.
Noldu yine kudurdun başa döndük. Beni pişman etme paşa, yol üstünde. Sen böyle yapınc aklım sende kalıcak.
Niye Leylanın ağzını burnunu kırarım diyemi korkuyorsun,?.
Tufannnn,
Sultannn,. ben ona ne kadar kızğın olsam da Doganların yanında el kaldırmam. O benim bacımın kiymetlisi. Ben horr görürsem başkaları ezer onu. Bu yüzden için rahat olsun. Bağrıma basıcak değilim ama bi yanlış da yapmam. Doğanların konağına da Berivan için gidiyorum.
Şimdi bacımı yanlız görüp de üzerine üşüşmesinler. Berivana giderken söz verdim ne olursa olsun her şart altında yanında olucam. Bu sebeb o yüzünü görmek istemediğim Leylayla Cihanın suratına ramen bile gidiyorum.
O nasıl söz Tufan, Hamza ağanın oğluyla uraşma. Hem bu barışı ilk sen istedin, şimdi adamın oğluyla uraşmak sana yakışmaz.
Evet istedim sultan ama Doganlarla ahbab olmak için değil sadece bu davanın kimseye bi yararı olmadıgını anladıgım için. Üstelik bu familyadan olmayanlar bile yok yere bi bedel ödüyorsa bu dava bitmeli.İlk istememi de kabahat gibi gözüme sokma. Bu davayı yıllar sonra ilk kanatan biz olduysak, kapanması için de ilk adımı bizim atmamız gerekirdi.
Doğru söylüyorsun Tufana bu dava bitmeli. Hele bacını kendi elinle o ocaga teslim etdiysen, asla Hamza Doğanın damarına basıp Cihanla uraşma. O Hamza ağanın kiymetlisi. Ona bişey olursa bu sefer gerçek bir cihan savaşı çıkar.
Gözümü neyle korkutuyorsun Sultan? Ayrıca merak etme bacım orda oldugu sürece kimseyle işim yok. Berivana düşkünüm biliyorsun. Onun mutlulugu her şeyden ötede geliyor. Hem Doganlara kinim yok. Biz istemeden başkalarının oyununa gelip böyle bir duruma sürüklenmişiz. Cihan da umarım kalın kafası basar da anlar artık.
Tamam gözümün nuru sinirlenme. Ben sadece sana bişey olucak diye ödüm kopuyor. Bu yüzden üzerine geliyorum paşam.
Olmaz annem olmaz.
Tamam oğlum o zaman git selametle. Berivanıma da selam söyle.
Olur sultan söylerim.
Esma sultan merdivenden inerek avluya kadar Tufan eşlik edip onu yolcu etmişdi. Ve döndüğünde merdiven başında duran Halime içine endişeyi tekrardan doldurdu.
Hanımım ağam böyle konuştuğuna bakmayın, şimdi gidince Cihan ağayla bir arıza çıkarmasın?
Aman Halime aklıma düşürme zaten düşündükce deliriyorum.
Keşke yanlız burakmasaydınız?
Saçmalama Halime Hamzanın konağına mı gidicekdim,? töbe töbe diye sınrle merdivene yöneldi.
***
Mehraba Özgür.
Merhaba efendim.
Özgür okul çıkışı Atakannı sen al. Konağa götür üzerini değişsin sonra bana getir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
FanfictionDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...