SİYAH kehribar . Bölüm 10

1.9K 39 7
                                    

BERDAN ŞİVANİ konaöı.

**

Halime,.

Buyur Esma hanımım,...

Sana söylediyimi iletdin mi?

İletdim hanımım iletdim de ,. ama ağam  bu işden o kadar da memun değilmiş. Tufan ağam geçmiş de olanları kurcamaya döndüğünü söylemiş.

Neden ki senin ağan da madur değilmi bu olanlardan?

Vala hanımım ben bilmem o şileri.

Neyse neyse Halime hiç uzatmicam. Bak o ağana söyle bu işde Tufanın başına bişey gelirse bu sefer asla onu aff etmem ona göre.

Ama hanımmım diye endişeyle gözleri devrilen Haiime sultana baka kalırken,..

Hadi Halime hadı dediğimi ilet diye Sultan her zaman ki asaletiyle odasına yürüdü.

****

TUFAN.

**


Gel Boran gel.

Meraba abi beni çağırmışsın.

Evet kardeşim diye Borana sarılan Tufan otur diye koltuğu gösterdi.

Eee nasılsın n"apyorsun?

Hiç abi iyilik güzellik. Sayende bahçeler ilaclandı. Zeytinlikden de, Üzüm bağlarından da baya bol mehsul bekliyoruz.

İyi çok güzel sevindim senin adına.

Ne içersin? kahve mi? çay mı?

Bi çay alırım.

Bu arada düğünde olan tatsızlık hiç iyi olmadı abi. Ben Güle üzülüyorum.

Niye ki ?

Ağabeyim kaşların hemen çatılmasın. Senin sinirli halından ben korkuyorum,  o ki kala o ürkek kız ola.

Tufan gülerek, yani o kadar korkunc muyum?

Korkunc demiğelim de , heybetlisin. O kızı üzme. Onun bir günahı yok. Gül kimseye benzemez.

Tufan tek kaşını kaldırıp nasılmış  Borancım boynuzumu var.?

Abi yapma Allah aşkına neyi kast etdiğimi sende biliyorsun.

Boran benim kadınım benim arkamda iş çeviremez, benden gizli bişey saklıyamaz. Serdarla olan ilişkisini bana söylemeliydi.

Aöabeyim yapma öyle bişey nasıl söylenir ?,. hemde senin gibi birisine,,.Hem arada olan bir ilişki yok du ki,..

O zaman öyle bir laf oldu, Gül istemeyince Esma sultan gerginlik olmasın diye  kız istemeye felan da gelmelerine izin vermedi o kadar.

Boran ben o kızı yanıma salıp Serdar itinin evine götürdüm.

Orası dayımızın evi abi karıştırma.

Neyse nee Boran sonuçta o it de ordaydı.

Abi gözünü seveyim kapat bu konuyu. Böyle  boş şeylerle o kızı ürkütüp uzaklaştırma kendinden.

Tamam tamam Boran susdum.

Tufan gerilerek seni asıl buraya başka bir iş için çağırdım.Seninle ilgili bir mesele.

Noldu abi diye Boranın boğazı kurumuşdu.

Yok bişey hemen telaşlanma, ama benimle dürüst olmanı hemde içinden geçeni söylemeni istiyorum Boran.

GÜL . (  TAMAMLANDI..)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin