MERABA ARKADAŞLAR.
BU GÜLÜŞÜ GÜZEL KIZ GÜL.
GÜLÜNCE DÜNYAYA IŞIK SAÇAN BİR GÜZELİYE SAHİP.
AMA MALESEF TUFAN AGA BU
GÜZELİYİ YENİ YENİ FARK EDİYOR
İYİ OKUMALAR. SİZİ ÇOK SEVİYORUM.
Leylanın odasında günümü gün ederken Tufanın Almaniyaya gitmesinden habersizdim.
Bu habersizliyim de çok normaldi. Tabi bir birimizi görmediyimize ,.. konuşmadığımıza göre .
Tufan aga yalnız beni sancmak amaclı konuşardı benimle, oda canı istediğinde.
Akşam yemeğinde her kes oturmuş yemeğinie dalarken beni gözüm Tufanın yerinde kalmışdı.
Yemek bitdikden sonra odama kalkdım. Ve Esma anneden Tufanın Almaniyaya gitdiğini ögrendiyimde içimde tuaf bir üzüntü,. açayip de, bir huzur vardı.
Hiç anlıyamadım gitmesine en çok sevinmiş miydim? yoksa üzülmüş.
Eskiden olsa kalbim bayram ederdi gelişine .
Gidine kadar da sürerdi kalbimin bu şenlikleri .Gidince de günlerle kendime gelemezdim ama şimdi beni her an başı acılamasından bıkmışdım.
Bu konakda, bu odada olan soguk buz gibi tavrının üzerine bide şirket dişı belinde her yere gezdirdiyi saf gümüşle kaplı silahını görünce iyice soyuyordum ondan.
Hep eli tetikde birini vurmaya hazır durmuş adam gibi.
Biliyorum düşmanları vardı. Bir asırlık kan davalı bir sülaleydi ama yinede o soğuk demir parçasını hazm edemiyordum.
Bu arada Tufanın gitme amacından hiç memun olmamışdım.
Beyfendi Münhende ki mobilya firmasıyla ortaklığı bitirmeye gidiyormuş.
Neymiş?, gidip gelmekden sıkılmış ağa.
Bu duruma Berdan babam ,. Esma sultan kısacası benim dışımda ki her kes sevinmişdi.
Bide sevinmiyenler arasında Zeliha da vardı.
Kırk yıl düşünsem Zelihayla bir konuda aynı düşüncede olucağm aklıma gelmezdi.
Gerçi onun amacı benimkinden farklıydı.
Ben Tufanın arada bir olsada bu konakdan uzaklaşmasını arzularken, Zeliha bu konağın hanımağası olak derdindeydi.
Tabi Berdan ağa her işde başarılı göz bebeği ogğu Tufanı hep Borandan üstün tutdugu için Tufanın pılını pırtını toplayıp tamamen Urfaya dönmesi hiç iyi olmamışdı Zeliha açısından.
Ve bunu açıkca beli eden Zeliha yemekden sonra beni merdiven başında yakalamış ve içindekileri kusmuşdu.
**
Noldu Gül yemek boyunca gözünü alamadın Boranın oturduğu koltukdan.
Korkma Tufan ağnın oturdugu koltuk Boranın götüne çok büyük kalır. Onun hadine degil Berdan ağanın varisi olmak. Hem Berdan ağa kendine yakıştırmaz tek göz varisi dedi.
Ben onun zehir zıkım sözlerinden ağalık hırsını çok iyi anlamış ve kendimi tutamayıp" senin ağzın hiç iyi bir laf bilmiyormu demişdim. Onlar kardeş. Bir birlerine de ağalık varislik tasladığına hiç şahit olmadım. Tabi sen içlerine fesadı sokmasan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
FanfictionDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...