Eyvanda yüzü günşe doğru dalan Esma sultan arkasında duran Halimeyle irkilmişdi. Kadıının gözleri endişe kuyusunda yok olup giderken,.
Hanımın neyiniz var? diye sordu Halime.,
Daha ne olsun Halime, Doganları misafir etdiğimiz de Tufanla Cihanın halini gördün. Nerdeyse bir birlerini bakışlarıyla kurşunlicak kadar nefret doldurmuşlar içine. Bunların hali nice olucak?
Siz tasa etmeyin hanımım. Oların her ikisi delikanlı adam. İkisinin de içinde ateşler kaynıyor şu an ama, eminim sönmese bile azalıcakdır.
Yok Halime yok, benim içim hiç rahat felan değil. Bunların ikisi de ayı e bezin kenarı gibi öfkesi dorukda. Bir birlerine bişey yapıcaklar diye ödüm kopuyor. Üstelik bu Berivanın o konağa geri döndükden sonra baş verirse işde o zaman yanarız.
Allah korusun hanımım ama öyle bişey olmicak. Ne Tufan ağam Berdan ağanın, nede Cihan ağa babası Hamza Doganın sözünden çıkmaz. Hem dediğiniz gibi Berivan hanımım da konağa geri döndükden sonra Cihan ağa da yumşicak.
Bence aradan geçen yıllar onu da sogtmuş yengesinden.
Off Halime off yengesi mi vardı? Zavallı Berivanım ne uyudu ki ne rüya görsün. Konağa. eşine tam ısnıcakken geri döndü bahtsızım.
Doğru söylüyorsum hanımım öyle oldu. Ama ben eminim bu sefer her şey yolunda gidicek. Hem siz akşam görmediniz Cihan ağa Leylayla nasın anlaşmışlardı. Deli kız görür görmez Cihan ağayla amca yegen olmuşdu. Bi sohbet,. bi muhabet ediyorlardı evvanda görmen lazımdı hanımım.
Eee Halime kan çekiyor. Biz ne dersek,. ne yapsak da olan olucağa varır.
Öyle hanımım bu yüzden sizden içinizi ferah tutun.
***
GÜL
***
Aradan geçen aylar bizi peşinden sürükleyip Ocak ayına götürmüşdü.
Artık Ocak ayındayız.
Ben bu ayda evlenmişdim. Tabi pek hoş hatırası olmasa bile bu bir gerçekdi.
Ocak ayının 21 bizim evlilik yıl dönümümüzdü. Ama kesinlikle hatırlatılmasını istemediğim bir gündü.Bence kötü günlerimizi hatırlamak istemiyorsak, " hiç yokmuşlar gibi hatırlamamak.
Ve bu gün ayın 18 . Bebeğimin tam üç aylık. Yerim ben bu " babası klıklını"
Haftanın perşenbesine de doktor randüvümüz var. Onu görmeyi çok istiyorum.
Bu zaman içinde de hayatımızda bazı olaylar oldu. Leylalar Hamza dedesinin konağına sıkca gidip geliyorlardı.
Arda bir kaç günü kalır kendilerini yeni hayatlarına alışdırmaya çalışıyorlardı.
Oların gitmesiyle boşalan konağı Esma annenin yon gördüyü Şivanilerin uzak akrabalarından biriyle Boran abini evlendirmişlerdi ve kız gelir gelmez hamile kalmışdı.
İsmi Ceylan onan kızın yaşı henüz 18 ini yeni doldurmuş ve annesiz büyümüşdü. İki kız kardeş babalarının yanında büyümüşler ama baba da ölünce amcaları yanına almış sahip çıkmış.
Şimdi Ceylanı Boran abiyle evlendirirken, Berdan babam küçük kardeşini de konağa almışdı.
Ceylan , Serdan . İki kardeş Berivan ablayla, Leylanın yerini doldurmasa da en azından kalabalığımız azalmamışdı. Anlaşılan Berdan babamın bu konağı hep öksüzler yurdu olucakdı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
FanfictionDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...