Mezuniyet töreni tam ayarladığımız bir muhteşemliğinde devam ederken Tufanın törene gelmemesi etrafım açısından hiç iyi olmasa da benim için çok iyi olmuşdu.
Şimdi onu kafama dikilmiş görürsem eminim elim ayağıma dolaşır, konuşmak istediklerimi bile unuturdum.
Neyse hiç bana Tufan ağa nerde, kocan nerde diyenlere aldırmadım, nede olsa hep arkamda kapı gibi duran Berdan babam vardı.
Ve bu gün Esma sultan dahil Leyla hata Boran abi bile yanımdaydı. Kağıt üstü kocam yanımda olmasa da olurdu.
Yüzlerinde ki sevincleri yere göye sığmazken çocuklar bir an önce konuşmalar bitsin diye yerlerinde duramıyorlardı.
Töreni en güzel şekilde idare eden Sinem hoca Berdan ağadan tutmuş belediye başkanına, hayır kurumları başkanından tutmuş bize hep destek veren "Yeşil Vakf" başkanı Ayşe hanıma tek tek söz vererek hepsinin konuşmasını salamışdı.
Ve sonda ev sahibi olarak beni takdım ederek buyur Gül müdürüm dedi. Burası sizin eseriniz ve beş sene önce dikdiyiniz fidanlarınız büyümüş çiçeklerini açmak üzere sizinle birlikde.
Kalbim sevincten göysüme siğamaz olmuş du. Ve en son bu kadar mutlu olduğumu hiç hatırlamıyordum.
Gözleri fokur fokur mutluluk kaynaşan,. yeşil elbiselerde cıvıl cıvıl özgürlük kuşlarını andıran çocuklarıma bakdım.
Bundan güzel hiç bir şey olamazdı.
Bir çocuğun gözlerinde, hayatında umut olmak!!
Ufak bir dokunuşla sihir yaratmak!
Kelimeleri boncuk misali dizerken mesleğimin hakkın vermişdim.
Benim zaten konuşamadığın tek bir yer vardı, oda Tufanın çatılmış kaşlarının ve ela gözlerinin sert bakışlarının altı.
Güzel bir giriş yaptıkdan sonra her kese teşekür ederek özelikle Berdan babamın hakkını verdim. Siz olmasaydınız bu gün burda toplanamzdık.
Eminim irelide bu çocuklar onların hayatına o sihirli merhametinizi dokundurduğunuz için size çok minetdar kalıcakdır.
Hayat bize ders çıkarmamız için bir okuldur ve biz bu okuldan iyi fuanlarla ya mezun oluruz ya da sınıfda kalırız.
Umarım her biriniz bu hayat okulundan iyi fuanlarla mezun olursunuz. Kim olursanız olun önce insan olmaya gayret edin demiş Mevlana.
Ve sizin bunu başaracağınızdan eminim . Size inanıyorum.
Bende sizlerden biri olduğum için size verdiyim destekden dolayı çok mutluyum. Umarım benim çekdiyim sıkıntıyı yaşamadan hayatın koynuna atıla bilirsiniz. Bu hayat bir mücadile yeri ve hiç bir zaman kazanmakdan vaz geçmeyin.
Her bir başarısızlık bile bir deneyimdir ve size mutlaka bişeyler kazandırıcak. Kazandıklarınızla daha tecrübeli, tecrübenizle daha cesaretli, cesaretinizle daha da ireliye adımlayacagınızdan hiç şüpheniz olmasın.
Ve sizden her daim ilk burda buluşdugumuz anı hiç unutmamanızı arada olan farkın sizi ne kadar mutlu etdiğini unutmamanızı istiyorum.O gün sizin için ne kadar üzülmüşdümse bu gün de her birinizle gurur duyuyorum.
Ve eğer ki siz bu zorlu aşamayı aşa bildiyseniz hayatda hep kazanmaya gücünüz kuvetiniz vardır demek.
Ben sizlere inanıyorum çiçeklerim , fidanlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
Fiksi PenggemarDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...