TUFAN.
***
Bizi Firayla öyle sarmaş dolaş görünce hiç olmadığı kadar hüzün görmüşdüm gözlerinde.
Hayata dair hayal krıklığı, incinmiş gururu, küskün gözlerinin dargğnlıgğnı saklamaya bi yer arar gibi hemen çıkmışdı odadan.
Ben onu üzerimize gelip çığrıp, bagğrmasını beklerken tek bir kötü kelime bile etmeden çekip gitmesi bile onun ne kadar özel bir kadın olduğunun kanıtıydı.
Hep söylerim" ne olursa olsun gerçek bir hatun kavga etdiğinde bile asaletinden ödünc vermemeli"
Ardından koşup kollarıma alıcakdım, yaralarını sarıp sarmalicakdı ama Fira izin vermedi.
**
Hayır abi şimdi gidemezsin.
Ne demek gidemesin Fira kız yanlış anladı. Zaten sabah zehir zıkım bir şeyi hatırlamasına neden olmuşdum. Allah kahr etsin. Kendimle baş edemiyorum.
Abi yapma . Sen kadınları tanımıyorsun. Şimdi gidersen seni asla dinlemez. Burak biraz ne yaşadığını hazz etsin.
Fira bak görüyorsun susmamız nelere mall olduğunu. Yok ben babama söylicem. Bi kızının olduğunu bilmek onunda hakkı.
Tamam söylersin ama şimdi sakin ol.
**
Ofisde geçmeyen zamanla yarışırken ayağa kalkdım. Yok ben dayanamicam Fira gitmem lazım.
Ceketimi alıp çıkıcakdım koluma yapışdı.
Zorlanarak abi seni bilirim şimdi eve giderken bak ne söylerse söylesin kesinlikle ona kötü davranma.
Fira benim bi kabahatım yok. Öyle saatlerce azar işitmeye de tahamülüm yok. Sen de endişelenmeyi burak artık. Gidip söylicem biticek.
Burakmadığı kolumu dahada kenetlenip bak dedi, Allah belamı versin ki çok üzgünüm.O sana çok güzel bişey söylemeye gelmişdi ama benim yüzümden her şey mahv oldu.
Sen ne diyorsun Fira? ne söylicekdi?
Şey ,. abi şeyy. İnan ki bunu ilk ondan duymanı isterdim ama bu riski alamam. Şimdi gidiceksin çarıp bağrıcaksın. Bu güzel günün de kızın kalbi krılmasın.
Firrraa sadete gel.
Abi Gül hamile., demişdi tek çırpıyla.
Duyduklarımla dünyalar benim olmuşdu.
Ne dedin sen ?
Hamile abi hamile. Mühtemelen buraya da sana söylemek için gelmişdi.
Deli gibi kendi kendime gülerek, bu nasıl olur niye sabah söylemedi ki? Hem sen nerden biliyorsun?
Biz dün öğrendik. Test yapmışdı. Hem belki emin olmak istemişdir.
Tabi yaa aptalmıyım ben. Bu sabah doktora o sebebden gitdiler. Ah Esma sultan ahhh. Senide oyunlara katdılar mı yoksa.!
İçime sığmayan içimle Firaya sarıldım. Saçlarına bir öpücük basdırıp iyiki söyledin .
Çok iyi yapdın. Bundan sonra nasıl davranacağımı belirlerim.
Abi ama lütfen söylediğinde ilk ondan duymuşsun gibi yap.
Fira hiç artistliği beceremiyorum.
Abbi lütfen bu zevki ondan mahrum etme. Onun için lütfen
Tamam çalışırım diye ofisden çıkmışdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
FanficDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...