TUFAN.
**
Duşumu alıp üzerimi giymek için giyinme odasına gitdiyimde Gülü yere çökmüş ağlayan bulmuşdum.
Oda parfüm kokuyordu.
Yaklaşıca şişenin krıldıp yere dağıldığını gördüm. Çocuk gibi başında oturup ağılıyordu.
Noluyo,.. r n"apyorsun? kalk diye kaldırmışdım. Eline şişe batmış kanıyordu , ama umrunda degildi.
Kayakdan döndüyümüz günden bana baya uzakdı ve iki yabancı gibi konağın içinde dolaşıp duruyordu.
Niye ağlıyorsun? sen mi kırdın,?
Sinire yüzüme bakıp, neden kırıcam ki elimden kaydı? O benimdi yok oldu , elimden kayıp gitdi.
Yapma bi şişe için değmez. Hem ben yenisini sipariş veririm. Biliyorsun sana özeldi . Hiç biyerde bulamasın.
Gürçekden yapar mısın?
Kıyamadım, yaşlarını silip, tabi ki yaprım aglama hadi gel parmagına tansuman yapalım.
Lavobaya götürmüşdüm. Küçük şişe parmağına batmışdı. Elini yıkayıp kanın durmasını salıyınca bunu çıkarmamız lazım dediyimde, öyle bir çocukca olmaz burak elimi diye telaş yapmışdı ki gülüşümü zor basdırdım.
Tamam canının yanmasından korkuyorsun ama korkma bana burak.
Canımı en çok yakan sensin, ne diye burakıcam ki sana?
Sözleri içimi dağlarken çocuklaşma diye geçişdirmişdim. Başını göysüme yaslayıp, sen bakma dedim. Bakınca acısını daha çok hiss ediceksin. Burda dur diye bağrıma basmış, üfleye üfleye şişeni çımbızla çıkarmışdım.
Temizleyip yara bandı yapştırdıkdan sonra nemli gözlerini sildim bitdi diye.
N"aparsa yapsın onun ağlamasına kıyamıyordum. Kendinin de dediyi gibi en çok canını yakan da bendim, canı yanan da.
O masum gözleri öyle güzellerdi ki içine dalıp kalasım vardı. Ama sakinleşdiyini görünce hadi dedim, hazırlan seni okula burakıcam.
Kendini zorlayarak bişeyler demeye çalıştı. Şey Tufan ağam, bu gün 40 mevlidi var gitmicez mi?
Gidicez ama sen gelmiceksin.
Ama ağam insanlar ne der? Amcanın oğlu sonucta. Kimse bilmiyor ki beni kaşırdığını. Yani diy,..
Lafını bölüp, kimsenin bilmesine gerek yok, biz biliyoruz yaaa,. o yetmez mi?
Bende amcamın hatrına, Şivani soyadının hatrına beş dakka girip çıkıcam. Hem kalabalıkda diğeceyim var o yüzden gidiyorum. Sende kimseye açıklama yapmak zorunda değilsin. İstiyorsan bu gün okula da gitme.
Tamam olur gitmem.
İyi aşagı in, ben de yüzerimi giyip gelicem.
**
GÜL
**
Günaydın baba,
Kahvaltıya inmişdim her kes başlamışdı bile.
Günaydın meleğum. Tufan yok mu?
Geliyor şimdi.
Karşılıklı otururken Ceylan Sedanur bebeği de kucağında sofraya getirmişdi. Ay ben seni yerim güzelim benim, sen büyüdün sofrayamı geliyorsun,. Allahım her saniye mi büyüyor bu, MaşAllah güzelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
Fiksi PenggemarDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...