SENİ SEVİYORUM. BölÜM 13

1.8K 43 11
                                    


TUFAN

Konağa vardığımda öfkemi Kasıma kusup içeri girmişdim ama Esma sultan burnumu sarıkda görünce soru yağmuruna tutmuş du.

Paşam noldu sana ? Yoksa yine bir tatsızlık mı çıkardın?

Aşk olsun Esma sultan. Seni duyanda Tufan ağa huysuz zann edicek. Yani nolur bi kere , oğlum kim yapdı bunu sana desen?

Haa öylemi paşa.!  diye gururle ve içinde o tükenmez sevgisiyle Tufanln yanagnı okşayıp, ama kusura kalma oğlum ben  ilk atlayan panterin sen olduğunu çok iyi bildiğimden hep karşı tarafı düşünmek zorunda kalıyorum.

Tamam tamam tartımıcam senle  sultanım.

Gül yok mu?

Yukarda oğlum, yorğundu git dinlen dedim. Sen asıl burnuna noldu ? onu söyle.

Hiç amelyat yapdırdım.

Hiç mi? Dövünerek niye haber vermiyorsun gözümün nuru diye burnuma bir öpücük kondurdu.

Çocuk muyum anne,  lütfen abartma.Hem narkozsuz lazerle yapılmış küçük bişey,  bir kaç güne geçer. şimdi   biraz dinlenmem gerek diye yukarı kalkıcam dedim.

Tamam paşam tamam ama şimdi iyisin di mi?

İyiyim sultanım iyiyim.

**

Sulltanı aşağda burakıp yukarı kalkdım. İçeri girmemle burnuna noldu diye üzerime atladı.

Tatlıı kedicik.!

Kollarıma alıp dudaklarına kapandım. Hiç burakasım yokdu ama bi nefes alsın diye burakmışdım.

Ameliyat olduğumu, hemde onun için yaptırdığımı söyleyince yüzünde bir memunluk hissi vardı hemen gamzeleri çukur yapdı. Gamzelerine gözüm takıldığında hep onu kalbime gömesim var.

Onu bu gece bi güzelim koynuma sarıp uyuyacakdım ama sürekli iki bacaklı şeytanlar aramızdan eksik olmuyordu ki.

Özgür aramışdı ve de tepemi atdırmışdı.

Kendimde olmadan onuda acılamışdım. Hele o çok ısrarlı sorunca " noldu diye tüm kızğnlığımı ona boşaltmış öyle çıkmışdım.

Tabi arabada çok pişman oldum ama bu hiç bi şeyi geri getirmez ki.

***

Hastaniye vardığımda sinirimi birazda Özgüre akıtdım.

Noluyo Özür?

İnsanın huzurunun içine etmekde üstünüze yok.

Aman efendim siz dediniz uyanınca beni çağırın diye.

Özgür benim laflarımı gözüme sokma zaten sinirim tepemde.

Üzür dilerim efendim ama bu kadınla neden böyle ilgileniyorsunuz ki? Burakın gebersin gitsin. Zaten işi gücü sizinle   iş yapmak    degilde, sürekli arıza çıkarmak dı.

Ne saçmalıyorsun lan? O benim kardeşim diye gözüm döndü.

Kelimeler ağzmdan duymasıyla sanırım şok oldu çocuk.

Na ,.. na,..  ssll olur bu dedi kekeleyip  durdu. Aman efendim olmaz öyle şey.

Olmuş Özgür olmuş dedim asansore binerek.

Hala inanamamış, peki nerden ögrendiniz ki? daha bu sabah kimliyini sorguluyordunuz?.

Kendi söyledi Özgür oldumu...? Ayrıca ben onu yıllardır ortagımın karısüı olarak tanıyordum. Ama öncesi hep bir gizemli. Demek gizeminin sebebi buymuş.

GÜL . (  TAMAMLANDI..)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin