UZAKDAN SEVMEK. Bölüm 39

587 24 0
                                    

Adımlar bir birine yaklaşdıkca yürümek sanki daha  da zorlaşmışdı.

Neyle karşılaşacağını tahmin bile etmeyen sulltan yılların nasretinden bağrı yaralı kuş misali öğlunun  o güzel gözlerine dikmişdi ella gözlerini. İki çift ele göz buluşurken hastanenin koridoru bitmek bilmeyen uzun yol gibi gelmişdi her ikisine.

Sonunda aralarında beş adım kala ikisidde durdu.

Ne diyeceyini bilemeyen Cihan gözlerini kaçırmakla yetinse de Sultan iki konuşma yapma vazifesinin ona düşdüyünü bildiğinden boğazını yaşlayıp  kuru dudaklarını yaladı.

Zaman hesablaşma zamanıydı ki, O bu anı çok beklemiş, hayalini çok kurmuşdu.  Ve şu anın  bedeli   her neyle ödenirse ödensin her türlü  cezaya hazırdı. Hayat boyunca   kaderin cezasını çekmişdi ve oğlunun ona keseceyi ceza hiç de canını yakmayacağını   iyi biliyordu ki, ona  özgürce "oğlum " demenin   sadeti   tarif edilmezdi.

Yıllarca bir yabancı tek uzakdan severken şimdi ondan nefret etse bile karşında olanın bir ane olduğunu bilmesi yetmişdi sultana. Bu yıların  ne az,..  ne çok tam tamına 40 seneden fazla sürmesi hiçde kolay yaşanıcak bişey değildi ve sultan tamda bu azablı hayatı yaşamışdı.

Öğluna,  canından bir parşaya  dokunmadan, kokluyamadan, sarılamadan,..

Hemde bir nefes kadar yakınındayken.!

**

Küçük adımlarını bir azda yaklaşmak adına kıpırdadırken , alnında oluşan terler halinin hiçde iyi olmadığının habercisiydi.

Gayretini toplayıp bişeyler söylemeye çalışırken yarım kalacağından emindi ve elini uzatıp suya işaret yapdı.

Cihan bir anda benizi beyazlaşan Sultanla dili  de çözülmüş yanına koşdu, iyimisiniz?

Lütfen iyimisiniz?

İyiyim  iyiim ilacımı içmem gerek.

Cihan koluna tutunup Sultanı  yan tarafda ki sandalyeye oturturken  bir bardak su verdi. Yanina oturup içacını almasını bekledi . Sonrada kaçmaya niyetlenmiş gibi, iyiyseniz ben bir doktor çağırmaya gideyim?

Hayır hayır hiç bi yere gitme diye gözlerinden akan iki damla yaş Cihanın eline düşmüşdü. Sultan Oğlunun gözlerinde o küçücük de olsa sevgiyi gördüyü ann cesaretlenip, biraz konuşalım mı?

Bilmem diye o esip gürleyen Cihana sığmayan deli adam sultanın önünde  uslu, n"apcağnı bilemeyen çocukdan farksiz olmuşdu.

Gözleri devrilmiş,  konuşmamız mı gerek?

Elbet konuşmamaız gerek. Gerçi gec kalmış bir konuşma olucak ama yine de hiç yokdan  iyidir.

Tamam siz oturun ben bi Tufana ururayıp gelicem.

Tamam  oğlum  bekliyorum.

**

Duyğuları bir birine karışmış Cihan koridoru katl ederek  Tufanın odasına vardı.

 Merhaba  Tufan nasılsın?

Merhaba da asıl seni sormalı koşu yapmış   adam gibi nefes nefese kalmışsın,  hayırdır,?.

İyiyim   ben iyiyim merdivenden çıkdım. 

Eee n"apdın çocuğu bula bildin mi?

Yaa Tufan  sen doktorun ilacından hemen uyudun  sana söyliyemedim. Ben o  gün sen  vurulduğun  da , bizim çocuklara  yakalatmışdın onu.

GÜL . (  TAMAMLANDI..)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin